Hallo Tweakers,
Is het mogelijk om tussen een parent en een child domein een nontransitive trust aan te maken?
Of is het anders mogenlijk om deze trustrelatie aan te maken tussen twee windows2003 domein die in hetzelfde forest zitten?
Ik wil namelijk de volgende situatie creëren:
domeinA
/ \
domeinB domeinC
B én C moeten resources kunnen gebruiken uit A
C mag resources gebruiken uit B
B mag nooit resources gebruiken uit C
A, B en C kunnen drie domeinen in één forrest zijn of B en C kunnen child zijn van A (ik weet niet wat het beste is)
Om dit te regelen dacht ik om tussen B en A een nontransitive trust aan te brengen zodat deze trust niet overgaat naar C, maar ik weet niet of deze trustrelatie mogelijk is.
Als dit niet kan weet iemand dan een beter oplossing?
Alvast bedankt.
Is het mogelijk om tussen een parent en een child domein een nontransitive trust aan te maken?
Of is het anders mogenlijk om deze trustrelatie aan te maken tussen twee windows2003 domein die in hetzelfde forest zitten?
Ik wil namelijk de volgende situatie creëren:
domeinA
/ \
domeinB domeinC
B én C moeten resources kunnen gebruiken uit A
C mag resources gebruiken uit B
B mag nooit resources gebruiken uit C
A, B en C kunnen drie domeinen in één forrest zijn of B en C kunnen child zijn van A (ik weet niet wat het beste is)
Om dit te regelen dacht ik om tussen B en A een nontransitive trust aan te brengen zodat deze trust niet overgaat naar C, maar ik weet niet of deze trustrelatie mogelijk is.
Als dit niet kan weet iemand dan een beter oplossing?
Alvast bedankt.