Ik wil een tv kaart aanschaffen met de best mogelijke image kwaliteit die er is en die samenwerkt met MCE in Vista.. dus ik heb wat reviews nagekeken en de TV Wonder 650 komt in vrijwel alle tests als beste uit de bus tegenover hauppage / nvidia dualtv / vistaview saber kaarten etc.. Alleen ik heb tot nu toe geen webshops gevonden die die dingen verkopen.. Iemand enig idee waar ze m wel verkopen of wat de reden dat ie nergens verkocht wordt?
Bij Amazon hebben ze hem. Die versturen ook naar nederland meende ik.
Normaal gesproken kunnen die kaartjes alles wel, dus ook PAL. Specs van de chip houden dit in ieder geval niet tegen.
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Maar dan blijft nog steeds de vraag, waarom wordt ie alleen in de US verkocht? Moet toch een reden voor zijn lijkt me....
Toch alleen NTSC dus:
Analog Video Format NTSC -> http://accessories.us.del...&s=dhs&cs=19&sku=A0719470
jammer... weer zo'n voorbeeld van een goed product wat alleen weer in de US te krijgen is
dit komt steeds meer voor merk ik wel... europa wordt een beetje achtergesteld wat dat betreft
Analog Video Format NTSC -> http://accessories.us.del...&s=dhs&cs=19&sku=A0719470
jammer... weer zo'n voorbeeld van een goed product wat alleen weer in de US te krijgen is
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 21:13 ]
Lees ook even deze post en deze post 
De PAL versie is er dus nog niet, het is wel de beste kaart van het moment, maar het is ook geen Dualtuner model. De Saber vistaview 2020 is wel hier te koop, wat beeldkwaliteit betreft is de 650 misschien wel wat beter, maar heb je wel een dualtuner (met hardware encoder).
De PAL versie is er dus nog niet, het is wel de beste kaart van het moment, maar het is ook geen Dualtuner model. De Saber vistaview 2020 is wel hier te koop, wat beeldkwaliteit betreft is de 650 misschien wel wat beter, maar heb je wel een dualtuner (met hardware encoder).
[ Voor 19% gewijzigd door Jazco2nd op 06-04-2007 02:43 ]
Ik ga liever voor de beste beeldkwaliteit dan 2 tuners... Zoiezo wordt met 2 tuners het signaal nog eens gesplit dus heb je extra verlies... En als ik iets terug wil kijken wat ik niet heb kunnen zien dan ga ik wel naar uitzendinggemist.nl ;p Beeldkwaliteit boven luxe voor mij! zeker voor tv kaarten (waar je het hard nodig hebt)
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2007 03:04 ]
Verwijderd
Alexander,
Wat is het uiteindelijk aan het worden?
Ben ook tv kaart aan het kiezen, en wil beste kwaliteit boven dual tuner
Wat is het uiteindelijk aan het worden?
Ben ook tv kaart aan het kiezen, en wil beste kwaliteit boven dual tuner
Pagina: 1