vista swapfile

Pagina: 1
Acties:

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09-2025
hallo beste tweakers

ik heb het volgende probleem:
ik heb een rar bestand met daarin een iso van 8GB staan op mijn E: partitie, en ik wil de rar uitpakken naar mijn opslag partitie (G:).
nou hier het vage probleem, wanneer de rar aan het uitpakken is loopt mijn C: steeds voller en voller.
tot er op een gegeven moment geen ruimte meer is op c: en winrar meld dat de schijf vol is 8)7

die C: schijf moet er niks mee te maken hebben ik kopier gewoon een bestand van E: naar G: 8)7

de partitie's zien er als volgt uit:

raid 0 = C: 20GB vista, D: 6GB xp, E:55GBvista programfiles, F:60GBxp programfiles
raid 1 = 300GB+300GB= G:300GB opslag

ik dacht zelf dat het aan de swapfile lag en heb daarom de page file van de c: partitie uit gezet en die van de andere schijfen geactiveerd. dit had echter geen effect |:(

ik hoop dat jullie wat verheldering kunnen bieden!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
volgens mij gebruikt hij je TMP/TEMP directory. Misschien kun je in winrar instellen dat hij deze niet gebruikt, of je moet deze dir even verplaatsen naar een partitie met meer ruimte.

specs

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hoe pak je hem uit, sleep je hem vanuit winrar naar het doel-filesystem, of klik je op "extract" en kies je dan je doel? En wat doet je precies vermoeden dat het aan je swapfile ligt, wordt die groter en groter?

• harrald
maratropa schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 23:03:
volgens mij gebruikt hij je TMP/TEMP directory. Misschien kun je in winrar instellen dat hij deze niet gebruikt, of je moet deze dir even verplaatsen naar een partitie met meer ruimte.
het zit idd in die folder
daar ben ik achter gekomen toen ik ging zoeken naar grote bestanden die ik tijdelijk kon verplaatsen zodat ik in ieder geval me rar kon uitpakken...
ik zal eens in winrar kijken naar zo'n instelling
blaataaps schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 23:04:
Hoe pak je hem uit, sleep je hem vanuit winrar naar het doel-filesystem, of klik je op "extract" en kies je dan je doel? En wat doet je precies vermoeden dat het aan je swapfile ligt, wordt die groter en groter?
ik open de file (het zijn namelijk meedere 001, 002, 003, enz dus geen .rar extensie) met winrar en sleep hem inderdaad naar de doelmap.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ga eens kijken in Winrar, daar kan je de temp file disablen (bij opties), zodat hij rechtstreeks uitpakt naar het doelbestand.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Je kan iig een "folder for temp files" instellen...

specs

• harrald
ik heb nu de tempfile map verplaatst en het kopieren is gelukt :o
rare is wel dat de partitie waar ik de temp map nu had staan niet groter werd naarmate de rar uitpakte...

allemaal heel erg heel erg bedankt _/-\o_

[ Voor 45% gewijzigd door harrald op 03-04-2007 23:27 ]

Pagina: 1