Weten jullie iets van een "Auto shut-down" optie?

Pagina: 1
Acties:

• _soh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-05 21:16
Ik vroeg mij af of het niet te regelen valt dat je een tijd ergens kan opgeven zodat ie de ocmputer automatisch af sluit... Op die manier hoef ik niet 's nachts telkens op te staan om de comp uit te zetten voordat m'n pa de kat boven eten komt geven en merkt dat dat ding weer aan staat... zou heel fijn zijn.
Verder ging mijn comp altijd automatisch uit in plaats van "u kunt nu de comp uit zetten" Dat is sinds ik win2k heb geinstalleerd. Kunnen jullie helpen?

Lightning_crew

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Het automatisch uitgaan zal wel een optie zijn in win2k die niet aanstaat, ik heb het ook wel eens gehad: opgelost door een keer herinstalleren, maar je kunt het waarschijnlijk ook wel vinden op technet.

Een auto-shutdownoptie heb ik nog niet gevonden in de client, daarvoor kun je beter scheduleprogjes gebruiken. Win2k heeft er standaard 1 geloof ik die niet zoveel resources vreet.

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

Ik zou het probleem anders oplossen nl. de kat shutdownen. Dit doe je door hem bij de nek vast te houden en een aantal malen stevig in de rondte te draaien.

Er komt een dag dat je prioriteiten gaat stellen. Ten slotte is een koe ook een huisdier en je hebt er veel meer lol van; Je hoeft hem niet te voeren, hij verhaart niet en zit ook nooit in de tuin van de buren te sch*ten.....

U raadt het al, katten zijn niet mijn grootste vrienden

;)

heb je trouwens weleens een kat "Woef!" horen zeggen??

:P

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

go Andy :D

Verwijderd

>:)

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Whehehe prachtig :D

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• mythor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-05 08:32

mythor

Held in opleiding

:9

maar om het wat minder grof aan te pakken:

je laat de kat jou PC uit doen.
op die manier hou je 2 huisdieren.

What you say?!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
* Dutchman! heeft zijn kat even met de opdracht 'Kill\" op Andy2 afgestuurd ;).

er is iig een optie
" 3) Run for this long, then exit ==> 0:00 (no limit)"

in je client ingebakken, maar dan moet je het nog voor elkaar krijgen dat de computer zich ook uitzet :)

Is dat niet gewoon te schedulen trouwens ?

We spend our years as a tale that is told

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

woef!

wah wazdah?

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• _soh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-05 21:16
LOL =), heb voor het eerst sinds tijden weer eens goed gelachen! Maar uh, die kat laat ik liever leven weet je.
Ken iemand zo'n programma waarmee dat kan?

Lightning_crew

Verwijderd

Op dinsdag 06 februari 2001 12:28 schreef Andy het volgende:
heb je trouwens weleens een kat "Woef!" horen zeggen??
ja :)

heb jij wel eens een hond horen miauwen? :D

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
En hebben jullie ooit wel eens een koe VOELEN schoppen :? :P
Pagina: 1