^^Waarschijnlijk hebben die vrienden echt promotiemateriaal aangevraagd (niet een stikkertje, maar grote kartonnen reclamepanelen enzo), en zich voorgedaan als winkel, wat inderdaad not done en illegaal (je uitgeven als een winkel) is.
Een mailtje naar AMD, waarin je eerlijk en beknopt je geval uitlegt (ik heb mijn PC zelf in elkaar geschroefd en wil graag 1 casebadge want ik heb de mijne gemold), geeft je erg veel kans op een casebadge, en als je erbij vermeld dat je gerust wil betalen voor de verzendingskosten (zo'n badge kost niets) sturen ze em ws gratis op. Ook kan je eens je lokale PCboer binnenlopen, als die er nog liggen heeft dan geeft ie je er wel eentje mee (koop dan meteen een doosje DVD's ofzo als dank, die kan je toch gebruiken).
Ga
geen promotiemateriaal aanvragen bij AMD, dat is enkel voor winkels.
TS: voor het overkopen hebben we hier V&A, als dat daar niet past kan je nog altijd de bekende verkoopssite's gebruiken (ebay en marktplaats enzo moet wel een belletje doen rinkelen hoop ik). Ik heb ook je mailadres weggehaald, bloot je mailadres posten levert je bergen spam op. Beter kan je je mailadres in je profiel zetten, zo kan men je mailen maar kan een spambot niet (gemakkelijk) aan je mailadres geraken. Of je kan in je instellingen personal messages inschakelen, dan kan men je heel gemakkelijk contacteren zonder dat iemand je mailadres weet.
[
Voor 32% gewijzigd door
naftebakje op 03-04-2007 23:10
]
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.