Toon posts:

netwerk mp3 speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb thuis een NAS waarop ik mijn muziekcollectie bewaar. Het lijkt me mooi om in de slaapkamer een stereo/dvd setje te hebben die de muziek van deze nas zou kunnen spelen. Ik weet dat kiss dvd spelers wel een netwerkfunctie hebben. Maar ik vraag me af of deze ook van een Nas kan spelen ipv een pc. Verder zou ik liever een compact zetje hebben zonder losse versterker. Bestaat dit?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

ja hoor, ga maar eens naar streaming audio op zoek en dan kom je al een heel eind verder denk ik :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb er idd enkele gevonden, waaronder de Philips WAS7000. maar hier zit een cd rom bij geleverd. ik vermoet dus dat er iets op de pc moet worden geinstaleerd om de 2 te laten communiceren. Dan gaat het niet werken want op de NAS kan ik niets instaleren. heeft iemand ervaring met dit soort apparatuur?

• fotoklaasje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-12-2025
die philips dingen werken volgens mij met elke pmpo server (of zoiets), dat staat waarschijnlijk ook op dat cdtje. Sommige NASjes hebben dat er standaard al op zitten. Zou je even kunnen checken dus. slimplayer is ook een mooi ding, maar daar moet je ook software voor installeren...

http://www.klaasje.com