Weet iemand hoe je een stem (vocal) van een zanger uit de mp3 kunt halen.. ik heb gegoogeld maar kom op niets uit (of het werkte niet). Ik moet een karaoke show organiseren en heb dit dus hard nodig (met stem willen ze niet
)
Verwijderd
Dat word zoeken naar instrumental...
Even de stem eruit filteren kan niet goed.
Freeware zoals Audacite claimt het te kunnen, maar mij is het met dat soort tooltjes tenminste nog nooit gelukt.
Even de stem eruit filteren kan niet goed.
Freeware zoals Audacite claimt het te kunnen, maar mij is het met dat soort tooltjes tenminste nog nooit gelukt.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 21:48 ]
In het programma Adobe Audition zitten een aantal filters waarmee je een heel eind komt, afhankelijk van het nummer hoe goed het lukt, maar je haalt altijd ook een deel van de muziek weg (kwaliteit wordt minder, muziek klinkt "doffer"), en/of er blijft wat stem over..
Geen goedkoop programma overigens, weet niet of er een demo oid is.
Een freeware oplossing weet ik zo niet, misschien iemand anders wel..
Geen goedkoop programma overigens, weet niet of er een demo oid is.
Een freeware oplossing weet ik zo niet, misschien iemand anders wel..
[ Voor 28% gewijzigd door HyperioN op 03-04-2007 21:48 ]
Volgens mij struinen er op het net ook wel complete karaoke-DVD's rond die je kunt downloaden.
Stem er uit filteren wordt idd lastig ben ik bang...
Stem er uit filteren wordt idd lastig ben ik bang...
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Een stem wegfilteren uit een volledig nummer (MP3 of WAV of iets anders) is eigenlijk niet goed mogelijk. En als je de volldige zang hebt weggefilterd zal er ook weinig meer van je nummer overzijn.
Je zult dus op zoek moeten gaan naar karaoke tracks (die zijn er genoeg, en goed verkrijgbaar)
Je zult dus op zoek moeten gaan naar karaoke tracks (die zijn er genoeg, en goed verkrijgbaar)
“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse
idd, Of heel lief aan de platenmaatschapij vragen of ze je de instrumentals willen gevenMediJack schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:50:
Een stem wegfilteren uit een volledig nummer (MP3 of WAV of iets anders) is eigenlijk niet goed mogelijk. En als je de volldige zang hebt weggefilterd zal er ook weinig meer van je nummer overzijn.
Ligt een beetje aan je wensen/(kwaliteits)eisen, maar ik heb altijd aardige resultaten bereikt met AnalogX Vocal Remover.......
'T is toch echt de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat voordat je een topic post. Er zijn namelijk in het verleden al verschillende topics over geweest.
Zie ook Het algemeen beleid #topicplaatsen
Zie ook Het algemeen beleid #topicplaatsen
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()