'Wijziging blu-ray veroudert bestaande spelers' linkje

Pagina: 1
Acties:

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
In dit artikel staat in de zin
...is er bij dat formaat met HDi wel zorggedragen voor
het linkje verkeerd, althans: het wijst niet naar wat de tooltip vermeldt (Wikipedia pagina)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

Bovendien:
Naast de programmeertaal is ook een minimum geheugencapaciteit van 256MB verplicht gesteld. Voor spelers met netwerkmogelijkheden wordt dat 1GB, zodat die ongestoord films kunnen downloaden terwijl er tevens eentje wordt afgespeeld. Dat laatste betekent dat Sony's Playstation 3 met zijn 256MB niet aan de nieuwe specificatie voldoet.
Zo zo, waar kan ik dat lezen? Volgens mij gaat het om local storage. In de PS3 zit een 20/60GB HD. Hoezo betekent dit dat de PS3 niet aan de nieuwe specificatie voldoet? Bedoel je niet de PiP-feature?

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-02 21:55

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Is het niet de bedoeling om dit in tikfoutjes te zetten? Als mod zou je dat toch moeten weten dawuss.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Het is niet echt een tikfoutje, dus het kan best in een nieuw topic. Dat hij van het forum moderator is lijkt me ook niet echt relevant. Ik heb het linkje aangepast.

Het bronartikel spreekt inderdaad over persistent storage, ik zal de auteur op dit bericht wijzen.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Verwijderd

Naast de programmeertaal is ook een minimum geheugencapaciteit van 256MB verplicht gesteld. Voor spelers met netwerkmogelijkheden wordt dat 1GB, zodat die ongestoord films kunnen downloaden terwijl er tevens eentje wordt afgespeeld. Dat laatste betekent dat Sony's Playstation 3 met zijn 256MB niet aan de nieuwe specificatie voldoet.
In het bronartikel heeft men het over persistent memory en niet per se over RAM. Waarom zou de PS3 HDD niet in staat zijn om als tijdelijke download storage space te dienen?

Origineel artikel:
The addition of BD Java is not the only new requirement for Blu-ray players this fall. All players released after October 31 must hold a minimum 256MB of persistent memory storage. Those with network options will have to have 1GB of memory to support Web downloads.
[edit] Is het niet zo dat BD-J reeds op PS3 werkt?
http://en.wikipedia.org/wiki/BD-J

[edit2] ik moet maar eens gaan slapen met mijn 11 spuiten :z

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 01:04 ]

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
In het bron artiekel staat inderdaad dat het gaat om persistent memory, een harddisk dus. Zie nog niet gebeuren dat een Blu-Ray speler 1GB aan (S-/D)DRam moet hebben. De conslusie dat de PS3 niet compatible zou zijn slaat dus nergens op, er zo wordt alleen maar foutieve informatie verstrekt..

Waarom wordt dit nu 15 uur later nog niet aangepast?

• Mick
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-04-2022

Mick

iedereen is uniek behalve ik

offending sentence deleted

computo ergo sum

Pagina: 1