micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
Bovendien:
Zo zo, waar kan ik dat lezen? Volgens mij gaat het om local storage. In de PS3 zit een 20/60GB HD. Hoezo betekent dit dat de PS3 niet aan de nieuwe specificatie voldoet? Bedoel je niet de PiP-feature?Naast de programmeertaal is ook een minimum geheugencapaciteit van 256MB verplicht gesteld. Voor spelers met netwerkmogelijkheden wordt dat 1GB, zodat die ongestoord films kunnen downloaden terwijl er tevens eentje wordt afgespeeld. Dat laatste betekent dat Sony's Playstation 3 met zijn 256MB niet aan de nieuwe specificatie voldoet.
Is het niet de bedoeling om dit in tikfoutjes te zetten? Als mod zou je dat toch moeten weten dawuss.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Het is niet echt een tikfoutje, dus het kan best in een nieuw topic. Dat hij van het forum moderator is lijkt me ook niet echt relevant. Ik heb het linkje aangepast.
Het bronartikel spreekt inderdaad over persistent storage, ik zal de auteur op dit bericht wijzen.
Het bronartikel spreekt inderdaad over persistent storage, ik zal de auteur op dit bericht wijzen.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Verwijderd
In het bronartikel heeft men het over persistent memory en niet per se over RAM. Waarom zou de PS3 HDD niet in staat zijn om als tijdelijke download storage space te dienen?Naast de programmeertaal is ook een minimum geheugencapaciteit van 256MB verplicht gesteld. Voor spelers met netwerkmogelijkheden wordt dat 1GB, zodat die ongestoord films kunnen downloaden terwijl er tevens eentje wordt afgespeeld. Dat laatste betekent dat Sony's Playstation 3 met zijn 256MB niet aan de nieuwe specificatie voldoet.
Origineel artikel:
[edit] Is het niet zo dat BD-J reeds op PS3 werkt?The addition of BD Java is not the only new requirement for Blu-ray players this fall. All players released after October 31 must hold a minimum 256MB of persistent memory storage. Those with network options will have to have 1GB of memory to support Web downloads.
http://en.wikipedia.org/wiki/BD-J
[edit2] ik moet maar eens gaan slapen met mijn 11 spuiten
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 01:04 ]
In het bron artiekel staat inderdaad dat het gaat om persistent memory, een harddisk dus. Zie nog niet gebeuren dat een Blu-Ray speler 1GB aan (S-/D)DRam moet hebben. De conslusie dat de PS3 niet compatible zou zijn slaat dus nergens op, er zo wordt alleen maar foutieve informatie verstrekt..Naast de programmeertaal is ook een minimum geheugencapaciteit van 256MB verplicht gesteld. Voor spelers met netwerkmogelijkheden wordt dat 1GB, zodat die ongestoord films kunnen downloaden terwijl er tevens eentje wordt afgespeeld. Dat laatste betekent dat Sony's Playstation 3 met zijn 256MB niet aan de nieuwe specificatie voldoet.
Waarom wordt dit nu 15 uur later nog niet aangepast?
offending sentence deleted
computo ergo sum
Pagina: 1