CS instabiel, W2K & TB700

Pagina: 1
Acties:

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Topicstarter
Heej all,

Ik heb Half-Life game of the year edition gekocht, en speel online CS. Het probleem is alleen dat dat nogal instabiel is. De precieze oorzaak is mij ook nog niet helemaal duidelijk, maar met wat kloten aan de corevoltage houdt 'ie het nu een paar uur vol. Af & toe, als 'ie "in een klotebui" is, dan is 3 minuten al teveel.
Het beeld loopt vast, het geluid blijft hangen en het reageert nergens meer op. Ik heb 'n Viper 770 (TNT2) met Detonator 6.31
Als ik probeer de nieuwere detonator-drivers te gebruiken krijg ik alleen maar meer vage fouten (keihard rebooten op het spelen van 'n MPEG-filmpje bijvoorbeeld). M'n CPU is niet overclocked, draait op 'n corevoltage van 1,75V (is het meest stabiel, standaardvoltage maakt niet echt veel uit). Het viel me op dat bij het rebooten op een MPEG-filmpje de harde schijf stilstond, die werd weer gestart tijdens het reboot. Tijdens CS let ik niet op zulke dingen, dus ik zou niet weten hoe het daar gaat.
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Het minder strak zetten van de geheugentimings lost niks op. Ow, nog ff extra, ik draai met DirectX7, Win2K SP1.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Ik zou het echt niet weten

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

wat voor geluidskaart heb je ?

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-11 21:40
Voor dat je iets anders probeerd; Installeer Directx8!!! Win2k zonder dx8 = k*@#t

Heb je het probleem onder OpenGL of Direct3d?

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Topicstarter
Direct3D loopt gewoon helemaal zwaar klote, ik draai nu dus OpenGL. Ik heb 'n Diamond Viper V770 non-ultra rev.1 32 MB (nVidia TNT2 non-ultra).
Ik zal DirectX 8 eens proberen.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Topicstarter
DirectX 8 maakt niets uit. Problemen blijven. Ook de Detonator 6.50 van nvidia.com blijft het herstarten met filmpjes geven. Ondertussen AGP4X uitgezet om eens te proberen, maakt ook niets uit.

Verwijderd

Ik heb het probleem ook en heb ook veel dingen geprobeert.
Niets maakt uit, wat je ook doet hij blijft crashen onder een filmpje of CS. Help!!! :'(
Pagina: 1