[Discussie] Het grote Vista Troubleshoot topic [Deel 1]

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duupjuh
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-10-2021
Afbeeldingslocatie: http://img508.imageshack.us/img508/7915/topicdh9.jpg

Vanuit het grote Vista topic :
Opgelet: net zoals de vorige delen is dit een topic bedoeld voor ervaringen met Windows Vista. Technische vragen passen beter in een apart topic

Nou dan doen we dat toch :P . Hopelijk accepteren jullie dat ik dit topic open. Ik heb zelf een aantal problemen met Windows Vista en met mij vast nog een hoop andere mensen. In plaats dat we al onze problemen over verschillende topics verspreiden, leek het mij een goed idee om het een beetje centraal te houden en alles bij elkaar te gooien. Zo kunnen we elkaar makkelijker helpen en terugzoeken.

Als dit topic enigzins een succes word zal ik er ook een mooie openingspost bij gaan bouwen (word mijn eerste dus alle op- en aanmerkingen zijn welkom.......tips ook! :) )

Bij deze mijn probleem.

ik ben in het bezit van een ASUS Z92U Laptop

1 gig geheugen (shared)
60 gig HD
AMD Sempron 1.80 GHZ
128 MB SIS 760MX Videokaart

Vista heeft problemen met mijn videokaart. ik heb me helemaal lam gezocht naar betere drivers, maar zonder resultaat. Simpele video's (die voorheen in XP prima werkte) zijn schokkerig en irritant om naar te kijken. Dit hoort gewoon te werken en ik vraag me dan ook af:
  • verdoe ik mijn tijd met zoeken en is dit gewoon de meest brakke videokaart die ooit gemaakt is?
  • of is er nog hoop en hebben er mensen al eerder oplossingen gevonden voor dit probleem
Voor de rest kan ik alleen maar zeggen, dit topic is bedoeld om elkaar te helpen. het gaat niet perse om mijn probleem alleen. heb jij een probleem? Post het en wie weet kunnen onze mede-tweakers ons helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou jou pc heeft lage specs voor vista! wat is je score? daarnaast maak je wel of geen gebruik van AREO?

ik denk dat je pc het gewoon niet aan kan metnamen je onboard videokaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duupjuh
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:18:
nou jou pc heeft lage specs voor vista! wat is je score? daarnaast maak je wel of geen gebruik van AREO?

ik denk dat je pc het gewoon niet aan kan metnamen je onboard videokaart
ik heb dezelfde laptop als mijn vader, m.u.v. de videokaart (hij heeft een Nvidia Go 7300). Bij hem loopt vista super! ik krijg als score een 1.0. puur door die videokaart. voor de rest krijg ik tussen de 3.0 en 3.9

dus Vista werkt heus goed, alleen als het om de videoprestaties gaat, ben ik een beetje teleurgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r8ality
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-12-2024

r8ality

Ignorance is bling.

Zolang SIS geen fatsoenlijke driver bouwt heb je een probleem denk ik. Nvidia heeft namelijk al Vista-drivers, daarom draait die laptop van je pa wel fatsoenlijk.

[url=http://www.autofans.nl][b]AutoFans.nl !![/b][/url] Dé merk-ongebonden auto vereniging voor heel Nederland! | Hoezo kan een Sempron 2500+ niet in je auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duupjuh
r8ality schreef op woensdag 04 april 2007 @ 01:51:
Zolang SIS geen fatsoenlijke driver bouwt heb je een probleem denk ik. Nvidia heeft namelijk al Vista-drivers, daarom draait die laptop van je pa wel fatsoenlijk.
mjah dat zal het wel zijn dan. maar wat dan?wachten tot SIS iets beters heeft aan drivers? of deze laptop gewoon vervangen nu ik er nog redelijk geld voor terug kan krijgen. hij is nog nieteens een jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit is niet de bedoeling - grote topics willen we liever niet op GoT en zeker niet in Windows Clients :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.