[XP] Tab blijft in taakbalk

Pagina: 1
Acties:

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:35
Ik heb sinds vorige week ineens het volgende probleem:

Wanneer mijn pc opstart, start hij ook het Sitecom Wireless Utility. Dit is hardstikke prima, alleen: de tab in de taakbalk van dit utility blijft staan. (het pictogram van sitecom staat er in, er staat geen tekst bij). Als ik met de muis op de tab klik, 'drukt hij in' maar gebeurt er verder niets. Met de rechtermuis klikken levert ook niets op.
De enige manier om hem weg te krijgen is (iedere keer nadat ik de pc opstart) de sitecom drivers en utility te verwijderen en opnieuw te installeren. Ik heb al een eeuwigheid door google en GoT gespit, maar niks hierover kunnen vinden. Ik zit dus gewoon constant met een lege tab in mijn taakbalk, enorm irritant.

Weet iemand van jullie hoe ik dit kan oplossen? Ik irriteer me dood aan dat ding :(

Verwijderd

De eerste vraag die bij mij opkomt is: waarom de Sitecom Wireless Utility? Zelf heb ik ook Sitecom maar de tool die wil het wachtwoord van mijn netwerk niet onthouden dus die is er meteen uit gegaan.. Windows Zero Config werkt stukken beter zonder probleem

ps. als je er op klikt en CTRL + ALT + DEL doet, staat er dan iets bij Toepassingen?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 20:59 ]

• KoekjevanLU
Bij mij werkt het juist weer niet of minder zonder die utility. Bovendien deed hij het eerst perfect, alleen sinds een paar dagen blijft die tab staan.
Bij ctrl-alt-del staat inderdaad niets, ik kan er nergens iets van terugvinden. Tis een soort ghost-tab, lijkt het wel... :S

• KoekjevanLU
Ik heb het probleem inmiddels opgelost (voor degene die dit probleem ook ooit mochten hebben en bij dit topic terecht komen). Ik heb hiervoor het onderstaande progje gebruikt:

http://www.kellys-korner-xp.com/taskbarplus!.htm

Ik heb de optie "Toolbars Greyed Out or Missing" bij "Taskbar problems" gebruikt.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
KoekjevanLU schreef op donderdag 05 april 2007 @ 16:14:
Ik heb het probleem inmiddels opgelost (voor degene die dit probleem ook ooit mochten hebben en bij dit topic terecht komen). Ik heb hiervoor het onderstaande progje gebruikt:

http://www.kellys-korner-xp.com/taskbarplus!.htm

Ik heb de optie "Toolbars Greyed Out or Missing" bij "Taskbar problems" gebruikt.
je kan natuurlijk ook gewoon die hele tool niet opstarten. die dingen zijn vaak compleet nutteloos

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• KoekjevanLU
BasieP schreef op donderdag 05 april 2007 @ 17:08:
[...]

je kan natuurlijk ook gewoon die hele tool niet opstarten. die dingen zijn vaak compleet nutteloos
Nouja, mijn probleem is opgelost, dus in dit geval is deze tool toch wel nuttig.

Inderdaad, ik zou hem zelf verder ook nergens voor gebruiken, maar n lege tab in mn taakbalk vind ik toch wel erg irritant. Bovendien vind ik het posten van mijn oplossing wel zo prettig voor mensen die ditzelfde probleem mochten hebben. (oh, ik ben zo sociaal ;) :P )
Pagina: 1