Toon posts:

2,6Ghz proccesor genoeg voor een paar jaar (gamen)?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik ga binnenkort een nieuwe pc kopen, nog even wachten op de prijsdalingen van intel. Nou heb ik gezien dat je voor bijv. C&C Tiberium Wars al een 2Ghz proccesor nodig hebt, daarom vraag ik me af als ik nu een 2,66 Ghz proccesor koop(dan zou het nu makkelijk lukken), bijv, de E6600, of ik dan over een paar jaar (2 of 3) nog games kan spelen? En welke raden jullie dan aan?Games eisen steeds snellere proccesors dus vandaar de vraag. Ik ben niet van om te overclocken maar ik heb het idee dat dat wel erg nodig zal zijn. Wat denken jullie? :?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 20:25 ]

Verwijderd

Met 2 GHZ bedoelen ze een P4, een e6600 speelt dat ding af op ultra high, en ja een e6600 kan over 2 jaar nog games spelen.
Als je hem overclocked gaat hij makkelijk 3 jaar mee.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 20:25 ]

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Die E6600 is een geweldig dingetje en zeker niet verouderd. Hij is niet meer gloednieuw maar je kan beter een C2D kopen dan een Intel 9xx. Behalve dat zeggen het aantal GHz'en niets meer tegenwoordig. Vroeger had je een P4 2.66GHz. Als je nu zou moeten kiezen tussen die en een 1.8GHz C2D zou je gek zijn als je de P4 zou nemen. Snap je?

Verder is het niet echt mogelijk om te voorspellen hoe lang games nog speelbaar zijn. Dat hangt ook van je zelf af. Er zijn nu ook nog genoeg mensen die gamen op een PC met bovengenoemde P4, maar voor andere is de duurste quad core niet genoeg.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wij kunnen niet in de toekomst kijken, dus is het niet te zeggen of het wel of niet gaat werken (en hoe goed het dan nog draait). Maar je kunt er vanuit gaan dat een highend bak wel een tijdje meekan.

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt :P