Nog 1,5 maand en dan beginnen de examens weer.. Is er dit jaar weer een ThemaForum: Examens te verwachten en zo ja, wanneer wordt deze aangemaakt?
Is het weer zover? 
Ik vermoed dat er wel weer een TF gestart gaat worden, vorig jaar was dat ook goed bezocht. Ik zal het intern iig even aanzwengelen
Ik vermoed dat er wel weer een TF gestart gaat worden, vorig jaar was dat ook goed bezocht. Ik zal het intern iig even aanzwengelen
Jep, half mei geloof ik. Ik heb nog 1 toetsweek en dan begint het grote leerwerk 
Merci alvast voor de moeite
Merci alvast voor de moeite
Lijkt me inderdaad gewoon weer dat deze tot leven gewekt wordt... komt goed
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ow jee... het grote meeleven met de scholieren gaat weer beginnen
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Ohoh, ga ik op GoT ook al daarmee geconfronteerd worden?
Waar kan ik nog veilig SOG'en
Waar kan ik nog veilig SOG'en
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ik heb nog wat info
Er schijnen al examens begonnen te zijn. De praktijk examens voor de VMBO opleidingen wel te verstaan...
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
hmm dus er is haast geboden?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
En het forum is nog maar 3 klikjes van ons vandaan!
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Pagina: 1