WinTV-PVR-500 MCE-Kit onder XP?

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 13:56
'k Ben op zoek naar een leuk TV kaartje voor in m'n PC en bij die zoektocht kwam ik de WinTV-PVR-500 MCE-Kit tegen. Erg intressant aangezien deze 2 tuners aan boord heeft. Alleen lijkt deze kaart nogal specifiek voor XP MediaCenterEdition bedoelt.

Nu zie'k ik op de Hauppauge website wel MCE drivers en Vista drivers maar niet meteen drivers voor de normale XP editie.

Nu veronderstel'k dat XP MCE gewoon een gestripte XP editie is en dat deze dus mogelijk gewoon onder XP gat werken. Iemand die me dit al dan niet kan bevestigen?
Verder zie'k op www.4launch.nl dan weer een retail en een OEM kit. Is het verschil hiertussen enkel een leuk doosje of ontbreekt ook gelijk de afstandsbediening ofzo?

[ Voor 11% gewijzigd door witchdoc op 03-04-2007 20:07 ]

Verwijderd

Geen hauppage kaarten pakken, beeldkwaliteit is echt om te janken ivm slechte drivers voor comb filter.... Hier een lijstje van de kaarten met de beste beeld kwaliteit

Goed: Vista View Saber 2020
Beter: NVIDIA DualTV
Best: ATI TV Wonder 650

de laatste 2 zijn volgens mij niet te koop in Nederland dus dan zou ik voor de Vista View Saber 2020 gaan

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 22:39 ]

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

poohbeer schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 20:06:
'k Ben op zoek naar een leuk TV kaartje voor in m'n PC en bij die zoektocht kwam ik de WinTV-PVR-500 MCE-Kit tegen. Erg intressant aangezien deze 2 tuners aan boord heeft. Alleen lijkt deze kaart nogal specifiek voor XP MediaCenterEdition bedoelt.

Nu zie'k ik op de Hauppauge website wel MCE drivers en Vista drivers maar niet meteen drivers voor de normale XP editie.

Nu veronderstel'k dat XP MCE gewoon een gestripte XP editie is en dat deze dus mogelijk gewoon onder XP gat werken. Iemand die me dit al dan niet kan bevestigen?
Verder zie'k op www.4launch.nl dan weer een retail en een OEM kit. Is het verschil hiertussen enkel een leuk doosje of ontbreekt ook gelijk de afstandsbediening ofzo?
Afgezien van de reactie die hierboven staat....

OEM is enkel de kaart, verder niets. Bij de KIT zit inderdaad ook een AB.
De Hauppauge kaart werkt ook onder Windows XP.

Testing, one, two ...