Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 16 kWp PV
Verwijderd
Meer iets voor SG > CSA
Anyway, waarom zou je het willen wissen? ik denk niet dat het handig is, als MS met een nieuwe update komt kan je ook niet 5 updates daarvoor wissen, het zullen gewoon patches zijn, anders zouden ze wel automatisch gewist zijn.
Anyway, waarom zou je het willen wissen? ik denk niet dat het handig is, als MS met een nieuwe update komt kan je ook niet 5 updates daarvoor wissen, het zullen gewoon patches zijn, anders zouden ze wel automatisch gewist zijn.
Wordt gewoon verkeerd weergegeven, waarschijnlijk omdat ze allemaal in de dezelfde dir zitten. Eigenlijk wil je ook Java Runtime 6 hebben, natuurlijk
*stu!ter* *boink*
Volgens mij is het zo dat je eventueel wel JRE 5.0 en 6.0 naast elkaar wilt installeren omdat die redelijk verschillend zijn en programma's specifiek een bepaalde versie nodig kunnen hebben. Maar van die updates volstaat het om alleen de meest recente te hebben.thomaskroon schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:12:
In Software (Configuratiescherm) heb ik 3 updates staan van J2SE Runtime Environment 5.0, update 3, 10 en 11, maar moet ik deze laten staan, of is 11 alleen ook genoeg? Ik heb immers 1, 2 en 4 t/m 9 ook niet! En als het nou bestanden van 1 mb waren is het niet erg, maar 120/150 mb is toch wel veel..
Het klopt dat updates van java de oude versie laten staan. Bij 6 weet ik het nog niet, maar vast hetzelfdfe? In principe heb je alleen de laatste versie nodig tenzij er een programma is dat dat nog niet aankan. Testen dus.
[ Voor 34% gewijzigd door paella op 04-04-2007 07:44 ]
No production networks were harmed during this posting
Euhm, volgens mij is versie 6.0 volledig backwards compatible met 5.0. Ik heb hier versie 5.0 er gewoon afgetieft, en alles werkt nog prima. Volgens mij is dat ook de reden dat het gewoon J2SE blijft heten... In wezen heet 6.0 ook 1.6.0 (kijk maar naar de dir waar ie geinstalleerd isdowntime schreef op woensdag 04 april 2007 @ 00:32:
[...]
Volgens mij is het zo dat je eventueel wel JRE 5.0 en 6.0 naast elkaar wilt installeren omdat die redelijk verschillend zijn en programma's specifiek een bepaalde versie nodig kunnen hebben. Maar van die updates volstaat het om alleen de meest recente te hebben.
(Sun deprecate gewoon af en toe wat dingen uit vorige versies, maar dat wil niet zeggen dat het dan niet meer werkt. Kijk bijvoorbeeld naar Thread.stop(), wat al sinds 1.2 (afaik) deprecated is, maar wat Ant nog altijd gebruikt op een project hard te stoppen.)
*stu!ter* *boink*
Als je de eerste update verwijderd, dan verwijder je ook alles.
Je kunt het allerbeste gewoon Java 6 afhalen, werkt het snelste, en het beste.
Je kunt het allerbeste gewoon Java 6 afhalen, werkt het snelste, en het beste.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Ik pas je topictitel even aan naar iets wat je probleem wel beschrijft 
Java Runtime Environment > [JRE] Meerdere updates geïnstalleerd; verwijderen of niet? *
Java Runtime Environment > [JRE] Meerdere updates geïnstalleerd; verwijderen of niet? *
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Pagina: 1