Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Enquete] Files

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• bits
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-12-2023
Beste mensen,

Voor een PO voor ANW heb ik een werkstuk over files en de oplossingen daarvan gemaakt. Het doel is om alles te weten te komen over files en hoe ze op te lossen. Hierbij heb ik nu ook een enquête gemaakt, om te meten hoe andere mensen tegen files aan kijken. (PO telt voor 30% mee voor mijn afstudeer-puntelijst)

Tot de doelgroep horen eigenlijk alle auto-bezitters, maar het handigst is als ze ook nog wat verstand van zaken hebben en serieus even nadenken over de 12 vragen. Vandaar dat ik dit topic hier open..

De vragenlijst bevat dus 12 vragen en kost nog geen 5 minuten van je tijd, en je kan hem hier vinden.

Bedankt voor de moeite!

Ja, ik heb toestemming gevraagd, naar vmods en vvmods@tweakers.net, maar niks terug gekregen. Nu denk ik niet dat de mods hier de hele dag uit hun neus zitten te eten en denk ik dus dat ik toestemming heb. Indien niet: Mijn zware nederige excuses :)

[ Voor 0% gewijzigd door moto-moi op 03-04-2007 19:48 ]

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Vraagstelling is nogal vaag... niet iedereen zal de lengte van zijn wagen weten, en daarnaast, wat is de relevantie daarvan? Zo enorm zijn de verschillen nou ook weer niet.

En bij "Wat is volgens u de beste oplossing voor het fileprobleem?" kan je maar één ding kiezen, terwijl iedereen weet dat het een combinatie van factoren zal zijn.... er is niet zoiets als één "wondermiddel".

Anyway, toch maar ff ingevuld.

Virussen? Scan ze hier!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik denk dat als je geen reactie hebt gekregen het nog niet gekeurd is.
Zelf ken ik dat email adres niet, maar dat zou wel aan mij liggen ;)

Ik heb zelf geen auto dus kan je iig niet helpen.

☻/
/▌
/ \

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 23:19
Kan het kloppen dat hij niet in IE7 werkt? Ik klik op volgende maar hij maakt dan mijn antwoord leeg en refreshed de pagina.

Verwijderd

^^ ik kom niet verder dan vraag 1?? druk op verder komt vraag 1 weer terug :)
(IE6 - Avantbrowser)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 18:21 ]

• bits
wildhagen schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 18:14:
Vraagstelling is nogal vaag... niet iedereen zal de lengte van zijn wagen weten, en daarnaast, wat is de relevantie daarvan? Zo enorm zijn de verschillen nou ook weer niet.

En bij "Wat is volgens u de beste oplossing voor het fileprobleem?" kan je maar één ding kiezen, terwijl iedereen weet dat het een combinatie van factoren zal zijn.... er is niet zoiets als één "wondermiddel".
Wat betreft het eerste: Dat idee kwam een beetje van die Citroën reclame: Als ik nu tot de conclusie kom dat de gemiddelde mens een auto heeft van 4 meter, en we zouden dit gemiddelde omlaag brengen naar 3, zou dat toch zo'n 10% schelen.
Kan ook zijn dat ik nu onzin praat, maar dat doe ik wel vaker 8)

Ja, iedereen weet wel dat er meerdere factoren zijn, maar het gaat mij erom wat de meeste mensen zien als de béste oplossing. Dan kan ik dat vergelijken met mijn werkstuk.

Kixtart: vmods@t.net stond in de policy/FAQ (weet niet zeker meer :z ), maar vvmods@t.net heb ik gevonden na even de search te hebben gebruikt.

Alles werkt bij mij gewoon, zowel in IE7 en 6 als in Firefox. Vreemd, ik zal er even naar kijken...
Hebben jullie de cookies wel aanstaan? En de beveiliging niet te hoog staan?

[ Voor 6% gewijzigd door bits op 03-04-2007 18:30 ]

• Angeloonie
  • Laatst online: 22-11 01:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

JNolten schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 18:25:
[...]

Wat betreft het eerste: Dat idee kwam een beetje van die Citroën reclame: Als ik nu tot de conclusie kom dat de gemiddelde mens een auto heeft van 4 meter, en we zouden dit gemiddelde omlaag brengen naar 3, zou dat toch zo'n 10% schelen.
:?

100% = 4
25% = 1
3 = 75%

Hoe kom jij op 10%? :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• bits
Angeloonie schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 18:27:
100% = 4
25% = 1
3 = 75%

Hoe kom jij op 10%? :P
Ik geloof niet dat het nou meteen 25% scheelt, maar toch minimaal 10% :+

[ Voor 3% gewijzigd door bits op 03-04-2007 18:28 ]

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

JNolten schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 18:25:
[...]

Kixtart: vmods@t.net stond in de policy/FAQ (weet niet zeker meer :z ), maar vvmods@t.net heb ik gevonden na even de search te hebben gebruikt.
Als ik zoek via de search krijg ik alleen dit topic als resultaat :)

☻/
/▌
/ \

• Dr. Malsain
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-02-2023
wildhagen schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 18:14:

Anyway, toch maar ff ingevuld.
Lengte van je auto kun eventueel vinden in de carbase van autoweek.

Edit:
Net even ingevuld. Is het misschien verstandig bij sommige vragen de optie "weet niet" toe te voegen? Ik heb namelijk niet echt een idee hoe het met files in het buitenland is.

[ Voor 12% gewijzigd door Dr. Malsain op 03-04-2007 18:44 ]

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Zoals reds opgemerkt werkt de enquete niet in IE7. Ingevuld in Opera voor je.

• bits
Dr. Malsain: Goed idee! Toegevoegd (hoewel je toch wel een klein idee hebt over hoe het is in België/Duitsland? Of ga je nooit op vakantie? :P)

Kingrichard47: Bij mij werkt hij wel.. maar goed, ik heb de aantekening even toegevoegd aan de index pagina.

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 10:44

Goverman

not loaded

mag ik ook zeggen dat ik het OV helemaal niks vind en het ook niks ga vinden? Bij vraag "wat vindt u van het OV" kan ik niet zeggen dat ik vind dat er niet in geïnvesteerd moet worden. Of bijvoorbeeld dat ik het OV niets vind vanwege het voor- en natransport. Ik kan het alleen maar goed vinden, of goed vinden bij bepaalde maatregelen... (bijv. gratis, bij forse uitbreiding)

Op deze manier kun je immers altijd zeggen dat "de autobezitters vinden dat het OV fors moet worden uitgebreid".

Eigenlijk is deze enquête heel erg slecht... Je wordt al naar een bepaalde richting gedwongen om te antwoorden en de oorzaken / oplossingen worden erg slecht gepresenteerd...

Ik weet nu al hoe ik hier uit kom: als een autorijder die vindt dat het OV gratis moet zijn en dat er meer geïnvesteerd moet worden in wegen... Enige nuance is zoek en de vragen zijn (zoals gezegd) erg suggestief...

[ Voor 28% gewijzigd door Goverman op 03-04-2007 19:13 ]

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

• bits
Goverman schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:09:
mag ik ook zeggen dat ik het OV helemaal niks vind en het ook niks ga vinden? Bij vraag "wat vindt u van het OV" kan ik niet zeggen dat ik vind dat er niet in geïnvesteerd moet worden. Of bijvoorbeeld dat ik het OV niets vind vanwege het voor- en natransport. Ik kan het alleen maar goed vinden, of goed vinden bij bepaalde maatregelen... (bijv. gratis, bij forse uitbreiding)

Op deze manier kun je immers altijd zeggen dat "de autobezitters vinden dat het OV fors moet worden uitgebreid".
Daarvoor heb ik die laatste optie gemaakt.. dat vond ik toch wel het beste omdat ik niet geloof dat je het niet lekker vind als er voor jou gereden wordt.. ;)

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Misschien een beetje offtopic, maar je zegt: "Om dubbele data tegen te gaan kunt u vanaf uw computer/netwerk niet nog een keer deze enquete invullen."
Maar als ik dan weer opnieuw naar die vragen pagina ga, dan kan ik ze zo weer invullen :+.
Niet dat ik het ga doen, of heb gedaan, het is maar effe een kanttekening ;)
hoewel je toch wel een klein idee hebt over hoe het is in België/Duitsland? Of ga je nooit op vakantie?
Of in Bratislava, Slowakije. Je wilt 's ochtends tijdens de spits niet van een buitenwijk aan de onderkant van de stad naar de bovenkant van de stad. Je bent dan een wel een uur bezig, of langer. Terwijl als het rustig is, je het gewoon in 20 minuutjes kan doen. :X
Jah, oke, ze racen dan wel met 80 km/h door de straten O-). Maar 's ochtends staat er iig van ver naar de stad toe al een file

:9

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-11 08:25

Chakotay

Lick here to continue

Ik mis een optie bij de vraag over oorzaken van files:

Het gemiddelde rijgedrag van de Nederlander, en dan vooral in de randstad. Nooit om je heen kijken, als het niet kan en zonder te knipperen van baan wisselen, nooit andere mensen de ruimte geven, etc.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• bits
ibmos2warp schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:11:
Misschien een beetje offtopic, maar je zegt: "Om dubbele data tegen te gaan kunt u vanaf uw computer/netwerk niet nog een keer deze enquete invullen."
Maar als ik dan weer opnieuw naar die vragen pagina ga, dan kan ik ze zo weer invullen :+.
Niet dat ik het ga doen, of heb gedaan, het is maar effe een kanttekening ;)
Weet ik.. kon ik helaas niks aan doen, tenzei jullie allemaal nog een lijntje tekst midden in je scherm willen zien lopen :9
Chakotay schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:11:
Ik mis een optie bij de vraag over oorzaken van files
Aangepast, nu: Bumperklevers en overige aso's :>

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ja, ik heb toestemming gevraagd, naar vmods en vvmods@tweakers.net, maar niks terug gekregen. Nu denk ik niet dat de mods hier de hele dag uit hun neus zitten te eten en denk ik dus dat ik toestemming heb. Indien niet: Mijn zware nederige excuses :)
Zo werkt het niet hoor :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.