Toon posts:

gigabyte Gn-WPKG op windows 98

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit nu thuis bij mijn vriendin waar ik een "nieuwe computer" voor haar geregeld heb. Haar oude comp had win98se met een gigabyte Gn-WPKG wlan ethernet kaar erin. Maar nu heb ik deze dus overgeplaaste naar de ander comp met win 98 en ik krijg het ding niet aan de praat. Zegt telkensde ndis.vxd en ntkern.vxd kunnen het stuurprogramma niet laden? help!!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:06
Windows 98 Second Edition?

Verwijderd

Topicstarter
de nieuwe heeft windows 98

Verwijderd

Topicstarter
alles gaat goed en hij installeert zichzelf maar daarna zegt de computer dat hij het stuurpgroamma niet kan laden.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand??

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:06
Ja welke, eerste editie of tweede editie? En daarnaast, sommige wireless kaarten vereisen bijv. PCI 2.1. Kijk ff na in de manual welke PCI standaard je wireless kaart nodig heeft en of het moederboard hieraan voldoet.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-03 14:03

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:13:
alles gaat goed en hij installeert zichzelf maar daarna zegt de computer dat hij het stuurpgroamma niet kan laden.
3 posts die ook in 1 post konden worden geplaatst. Het schoppen van je topic binnen 24 uur in niet gewenst, dus al helemaal niet na 26 minuten ;)

Waarschijnlijk werkt het apparaat niet helemaal goed. PLaats het eens in een ander PCI slot, en zorg dat je de laatste drivers hebt.
Verder heeft dit natuurlijk niets met Netwerken te maken..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.