Toon posts:

[Vista] MCE probleem met PVR-150

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik ben al 2 dagen aan het stoeien met mijn nieuwe mce bak.

specs
amd 3200+
gigabyte K8NGMP-9 mobo
onboard 6100 nvidia
onboard hdaudio realtec
mce pvr150 haupauge

na installatie van vista ultimate word alles herkend inclusief de mce pvr-150. Nu heb ik MCE setup gedraaid zonder fouten. tv signaal is ingesteld op kabel: essent analoog

zenders en gids worden gevonden maar als ik tv wil kijken dan krijg ik de volgende melding:

Programma kan niet worden afgespeeld

Het kanaal wordt mogelijk niet-ondersteund. Als u niet kunt afstemmen op een ander kanaal, start windows mediacenter opnieuw of start de computer opnieuw. Probeer het vervolgens nog eens.

Nou dat heb ik dus al meerdere malen gedaan zonder resultaat. Heb verschillende drivers geprobeerd via de haupage site inclusief de 2400108 versie. Daarnaast heb ik ook windvd geinstalleerd omtrend de mpeg2 codec. Ik heb meerder sites bezocht inclusief google maar ik krijg mijn probleem niet opgelost.

iemand nog ideen of tips die mijn verder op weg kunnen helpen

Verwijderd

Topicstarter
mmmh niemand die mij kan helpen op dit gebied? of zit iedereen met zun benen onderuit achter MCE

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 19:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
jammer dat niemand mij kan helpen

Verwijderd

Topicstarter
lol word ik genegeerd of zo?

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Het enige wat ik je kan vertellen is dat de PVR-150 MCE bij mij perfect werkt in Windows Vista Ultimate.... heb je wel de versie van de PVR-150 die geschikt is voor MCE?

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:00

Standeman

Prutser 1e klasse

Heb je wel een decoder Mpeg-2 geinstalleerd? Oeps, niet goed gelezen.

Heb je overigens wel hwclear.exe gedraait alvorens je hauppage opnieuw te installeren?

[ Voor 59% gewijzigd door Standeman op 05-04-2007 09:15 ]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Verwijderd

Topicstarter
Standeman schreef op donderdag 05 april 2007 @ 09:02:
Heb je wel een decoder Mpeg-2 geinstalleerd? Oeps, niet goed gelezen.

Heb je overigens wel hwclear.exe gedraait alvorens je hauppage opnieuw te installeren?
Jah maar misschien gaat eht daar fout een aantal bestanden kan hij niet verwijderen. Wat ik niet heb geprobeert is de PVR-150 er uit halen. opnieuw opstarten en dan verwijderen. Misschien maarkt de pvr-150 gebruik van deze bestanden voor ik ze kan verwijderen maar raar dat ik dit probleem krijg. Lees juist van veel mensen dat het meteen werkt!

Verwijderd

Topicstarter
Probeer eens een ander PCI SLOT als je problemen hebt met herkenning/werking

raar maar waar het was voor mij de oplossing!

Slotje!
Pagina: 1