Toon posts:

[iPod] Probleem na recovery

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds gister heb ik een Ipod Photo 20GB (2e hands overgenomen), welke compleet is buiten 1 klein ding. Ik mis namelijk de "usb naar dock" kabel die in mijn power adapter moet (zie foto verderop).

Geen probleem, dan laad ik hem wel op via usb. Máár, ik wou zojuist via iTunes de recovery doen om hem helemaal schoon te maken (apparaat deed een beetje vreemd), en nu moet ik hem dus op de external power supply aansluiten, en die heb ik dus niet.

Is er een manier om deze situatie heen? Ik heb al geprobeerd hem te resetten dmv menu + select knoppen, maar dat had geen effect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom koop je in godsnaam een 2dehands iPod, waarbij niet alles bijgeleverd is? En ik zie nergens een foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik had er niet opgerekend dat het déze kabel zou zijn, ik dacht dat ik dezelfde kabel als aan mn docking station kon gebruiken, blijkbaar niet dus.

Afbeeldingslocatie: http://www.similar.nl/images/plug.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is toch een gewone Firewire aansluiting? Kan je los kopen in computer winkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
juist, maar kan ik er ook één los kopen met een ipod dockconnector eraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 18:58:
juist, maar kan ik er ook één los kopen met een ipod dockconnector eraan?
Kan je kopen in de Apple Store, voor 19 € (exclusief verzendingskosten), of anders mss ook bij een Apple reseller? (in elk geval al geen verzendingskosten dan)

(Mocht de link niet meer werken, ga naar de Apple site, kies voor Store en dan links kiezen voor kabels en docks, daar staat hij gewoon bij ;) )

Ofwel koop je zo'n nieuwe adapter (kost geloof ik 29 €) waar je een gewone dock naar usb kabel kan op aansluiten, of misschien kan een vriend(in) met een adapter je verder helpen, want ik geloof dat bij de oudere generatie iPods (tot 4G) er wel eens zoiets kan gevraagd worden, aangezien toen nog standaard een stroomadapter werd bijgeleverd, dus dit in principe geen probleem kon zijn om aan te sluiten...

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb van iemand een adapter gekocht voor 15 euro gisteravond, snel afgehandeld en nu werkt ie perfect, ik ben hooked in ieder geval!
Pagina: 1