Toon posts:

Win XP opnieuw installen - heb geen cd meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn computer is de laatste tijd zo traag als stront en er staat ook wel veel troep op. Ik wou hem dus formatteren (belangrijkste dingen ff branden op DVDtje), en dan Windows opnieuw installeren. 1 probleempje: Ik heb geen CD! Is er iets anders dat ik kan doen?

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Contact opnemen met Microsoft?

(inkoppertje misschien...)

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Linux is gratis :Y (En je hebt geen familie/vrienden die een pc hebben :? (Met Windows uiteraard? (Misschien mag je hun CD lenen :P)))

[ Voor 89% gewijzigd door MensionXL op 03-04-2007 16:51 ]

Goedkoop bellen via VoIP

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zolang er een legale license sticker op de kast zit met een product key kun je gewoon een cd van iemand lenen eventueel downloaden.

Er zijn ook tooltjes om te kijken wat je huidige product key is.

!let op!
Ik ga er dus wel vanuit dat je werkt met een legale windows XP versie en dus een originele cd had met een originele unieke product key en sticker

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ISO downloaden via de bekende wegen danwel minder bekende wegen (wel de juiste versie en taal), branden, en vervolgens installeren met je eigen serial.

Of contact opnemen met MS en een nieuwe CD aanvragen :)

• m9nossie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-08-2025

http://www.image-shared.com Fast and most reliable Image Hosting

• polleke
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
als je een key hebt is dat toch geen probleem? Even een cdtje lenen van iemand anders....

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:26
Als het een OEM is, wordt het misschien wat lastiger. Ik heb zelf iig wel eens gehad dat een OEM serial (legaal) niet werkte met een standaard Windows installatie cd.

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb gewoon een legale windows xp, met zo´n mooi stickertje op de kast. Maar die key dan, waar zou ik die dan in mijn pc kunnen vinden?

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:58:
ja ik heb gewoon een legale windows xp, met zo´n mooi stickertje op de kast. Maar die key dan, waar zou ik die dan in mijn pc kunnen vinden?
Die staat op die stikker op je kast :z

Verwijderd

Topicstarter
Oh dan bedoel ik denk ik een ander stickertje dat op mijn kast staat van Windows XP :p, zie verder alleen een van Microsoft Works 2005

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Afbeeldingslocatie: http://www.zodiac.com.hk/zodiac/resources/MS_Windows_XP_Home_sticker.jpg
Zo iets moet ergens op je kast staan. Die code heb je nodig als je XP installeert (met een andere CD moet het wel de goede versie zijn)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Pagina: 1