Ik zit met een probleem, nadat ik vanochtend had besloten om twee TFT's te gaan kopen wilde ik even testen of mijn videokaart dit wel aankon. Echter na aansluiting van een willekeurige tweede monitor op mijn videokaart herkent hij continu beide monitoren als dezelfde monitor terwijl hij bij de properties wel een "analog display" en mijn IIyama monitor heeft staan. Pas bij "detect monitor" herkent hij ze beide als dezelfde monitor met als gevolg dat dualview of een spread view alleen de linker / rechter kant geeft. Na enig zoeken op google en forum niets kunnen vinden wat het verhielp.
Specs:
IIlayama vision master 405
ATEC Neoview > geen driver voor te vinden die werkt dus herkent als analog display
Geforce FX 5200
Windows XP 2nd Edition
Er komt geen foutmelding, hij zet gewoon beide schermen als hetzelfde scherm. Alsof er een splitter tussen zit ipv 2 uitgangen uit videokaart.
//edit
Toch een topic gevonden waarin stond dat er twee versies waren van de GF FX 5200. Waarvan er een geen dual-view ondersteuning heeft. Om te kijken of dit het probleem is test ik het vandaag nog even met een andere GFX kaart. Wat ik me afvraag is waarom er twee uitgangen zitten op een kaart die geen dual-view ondersteund. Voor klonen kan je immers net zo goed je video-out gebruiken
.
Specs:
IIlayama vision master 405
ATEC Neoview > geen driver voor te vinden die werkt dus herkent als analog display
Geforce FX 5200
Windows XP 2nd Edition
Er komt geen foutmelding, hij zet gewoon beide schermen als hetzelfde scherm. Alsof er een splitter tussen zit ipv 2 uitgangen uit videokaart.
//edit
Toch een topic gevonden waarin stond dat er twee versies waren van de GF FX 5200. Waarvan er een geen dual-view ondersteuning heeft. Om te kijken of dit het probleem is test ik het vandaag nog even met een andere GFX kaart. Wat ik me afvraag is waarom er twee uitgangen zitten op een kaart die geen dual-view ondersteund. Voor klonen kan je immers net zo goed je video-out gebruiken
[ Voor 18% gewijzigd door Flapmo op 03-04-2007 17:18 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming