Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
en meestal kan je in het boekje van je router wel vinden hoe je zoiets doet.
wellicht dat je je eerst moet verdiepen in de materie voordat je ermee verder kan. Als je hierin geen zin hebt.. laat het dan iemand doen.Dima_2005 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:43:
Ik versta er nog altijd niks van
Heb je die link al gelezen?? Gezien je eerste vraag en je stelling nu dat je poortmapping snapt heb ik het idee dat je nog niet 100% de materie doorhebt waar het over gaatDima_2005 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:58:
Ok, ik snap wat poortmapping is, maar hoe kan ik het oplossen?
blub
Wel, ik heb die ding zo'n 4 keer gelezen... Maar om een of andere reden forward mijn router niet correct de poorten...Als het niet lukt...
...kijk dan voordat je een topic in Network Troubleshooting opent op http://www.portforward.com/. Daar staan een heleboel handleidingen voor evenzoveel hedendaagse routers. Pas als daar je router niet tussen staat mag je een topic openen. Dit om de stroom van 'hoe moet ik portmappen'-topics te beperken
Ook: waarom krijg ik geen internet als ik NAT afzet?
Ook: Wie heeft er soms originele firmware? Mijn problemen zijn begonnen bij de nieuwe firmware 1.09...
Toch bedankt voor het proberen!
[ Voor 27% gewijzigd door Dima_2005 op 06-04-2007 16:43 ]
Maar als je er totaal geen verstand van hebt kun je beter iemand in de vriendenkring zoeken die er wel kaas van gegeten heeft.
0900 0400 063
Te bereiken tot 8 uur vanavond, morgen tot 6 uur.
[ Voor 46% gewijzigd door Workaholic op 06-04-2007 17:03 ]