Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:36
Ik zit hier wat rond te zoeken naar een nieuw mobiel omdat me ouwe MC60 kuren krijgt. Ik stel niet zoveel eisen aan een telefoon, als ie belt en sms't is vind ik het snel best. Maar er is nog een andere eis waar ik mee zit, een mp3-speler. Liefst eentje met een normale 3,5mm jack waardoor ik een eigen headset kan gebruiken. Helaas zie ik veel telefoontjes met maar 1 of 2GB en dat is mij toch wat te krap. Prijs is niet echt een groot probleem al moet het niet meteen een miljoending in één worden van 900 ballen. Functies als camera, blauwe tandjes en video gebruik ik in de praktijk toch niet, 't gaat me enkel om muziek. Heb tot nu toe al het eea gevonden, de Samsung X830 en Nokia N91. De Samsung heb als voordeel dat ik er zo me headset in kan gooien en dat ie best redelijk geprijst is. De Nokia heb een ruime hoeveelheid opslagruimte maar daar zitten ook een hele hoop zut op wat ik niet boeiend vind. Daarnaast is ie toch wat duur. Verder heb ik een Sony allergie. Iemand tips :) ?

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:19
Cubefanatic schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:58:
Helaas zie ik veel telefoontjes met maar 1 of 2GB en dat is mij toch wat te krap. Heb tot nu toe al het eea gevonden, de Samsung X830 en Nokia N91.
Ai... Die Samsung x830 heeft 1gb intern en is niet uit te breiden, dus die keuze gaat je al afvallen.
Veel toestellen krijgen nu steeds meer functionaliteiten, het wordt steeds uitgebreider en blue-tooth gaat je toch echt wel bevallen om ff snel muziek over te zenden.

900 "ballen" is idd prijzig. Waarom geen (jaja... I know...) sony-ericsson w850i? Top toestel man, uit te breiden met flink wat geheugen, makkelijk in gebruik en goede software...
Kijk daar eens voor in het grote w850 topic!

Waarom heb je eigelijk een dergelijke allergie?

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 30-10 14:05

RD

focus

Ik zou zoeken naar mobieltjes waar sowieso SD kaartjes in kunnen. Je koopt tegenwoordig al een 8GB HC kaartje voor ongeveer € 75,-

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:27

Sick Nick

Drop the top!

Dan moet de telefoon dat wel aankunnen natuurlijk, er zullen er genoeg zijn die max 1 of 2 GB aan kunnen. Zit je mooi voor lul met je 8GB kaartje :p

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:36
Da's idd een groot probleem, al die toestelletjes lusten maar 2GB hooguit. En dat met Sony, heb gewoon erg veel gezeik gehad met die lui, meest arrogante fabrikant op deze planeet imo. Maar ik kan em idd als optie houden...

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:02
Als je hem als optie aanhoud zou je eens naar de SE W950i kunnen kijken.
Erg uitgebreide mp3-speler en 4GB intern Flash geheugen. Helaas niet uitbreidbaar met extern geheugen.

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

geen interesse in allerlei snufjes? toch maar SE?
De W200i is een instap-mp3-mobieltje:
http://www.sonyericsson.c...te=pip1&zone=pp&pid=10658
Losse prijzen vanaf +/- 150 euro!

Let wel op de hogere prijzen van de Memory Stick Micro (M2), en ik weet niet hoeveel geheugen het toestel kan lezen.

Verder: VGA camera, FM RDS radio, USB, IR...

edit: oh trouwens, de W810i is uitgeroepen tot beste muziekmobiel van 2006, zie http://www.connexie.nl/ac...ar_awards_uitgereikt.html
In deze categorie versloeg hij de Nokia N91 en de SE W850i

[ Voor 22% gewijzigd door schaduw op 03-04-2007 16:48 ]

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Liefst eentje met een normale 3,5mm jack waardoor ik een eigen headset kan gebruiken.
Alleen heeft een normale koptelefoon geen mic, die je met een telefoon wel nodig hebt. En dat is ook direct de reden dat er vrijwel geen telefoons zijn met 3.5mm jack, want daar kan geen mic signaal doorheen. Daarom hebben telefoons altijd een verloop draad tot aan de mic halverwege, met daarna pas een 3.5mm jack.
Pagina: 1