Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:23
Ik heb misschien wel een heel simpele vraag, maar ik kom er echt niet uit.
Ik gebruik een GSM alleen nog maar om uit te bellen om het abbonement op te maken.
Ik heb een voicemail bericht ingesproken dat ik een nieuw nummer heb, als de telefoon utistaat kom je ook keurig uit in de voicemail, echter ik wil graag dat als de telefoon aanstaat, alle oproepen terechtkomen in de voicemail zonder dat ik ze zie voorbijkomen.

Het netwerk is Debitel over KPN.
Wat ik geprobeerd heb is in het menu alle oproepen door te schakelen naar 0653en dan volledige GSM nummer, naar 1233en dan het volledige GSM nummer, 333met GSM nummer maar geen van deze opties werkt.
Als ik een doorschakeling naar een ander 06 nummer doe gaat het wel gewoon.
Misschien moet ik een volledig 10 cijferig nummer van de Voicemail van KPN hebben, alleen kan ik deze nergens achterhalen, Debitel, KPN, niemand kan die mij vertellen.

Enig idee hoe ik bovenstaand verhaal kan oplossen?

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

*#61# invoeren op je toestel en dat nummer gebruiken..

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 12:34

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

kpn heeft een paar nummers probeer de volgende eens:

1233
+31653101010

Anders ff de kpn bellen en vragen wat het common access nummer is. maar het zou moeten werken met 1233.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

-

[ Voor 99% gewijzigd door CodeCaster op 03-04-2007 13:19 . Reden: laat maar :$ ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-11 16:48
Typ: *#62# <beltoets>
Daarmee vraag je de status op van je doorschakeling bij het uitstaan van je GSM of als je buiten bereik bent. Dan zie ook het nummer waar naartoe doorgeschakeld is.

Dat nummer typ je over; *21*<nummer># <beltoets>...en dan zou het goed moeten zijn.

[edit]
CodeCaster: *#06# is IMEI; *#61# is vertraagd doorschakelen. Zelf al gezien :)

[ Voor 14% gewijzigd door Krypt op 03-04-2007 13:21 ]

Pvouput live

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:23
Als ik *21*1233# of 1233 vervang door 0653101010 staat er "command not supported".
Andere 06 of vaste nummers werken wel om naar toe door te schakelen.
Als ik #62# doe, is de telefoon een poos bezig en staat er succeeded (schrijf je vast anders)
Als ik kijk ergens in het menu waar de telefoon naar toe doorschakeld bij bezet ed staat er 0653 en daarachteraan mijn volledige 06 nummer, maar ook *21* en dat nummer # werkt niet...

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Pagina: 1