ik ben nu toch eens van plan een auto radio te kopen met MP3 ondersteuning, en volgens mij is die Aiwa eigelijk de enigste optie. Omdat er moeilijk aan te komen is ben ik benieuwd ofdat iemand in de omgeving Urtecht / Arnhem een winkel weet die ze verkoopt voor een reele prijs. tnx!
Verwijderd
http://hardware.mp3.com/hardware/featured/carplayers/?cp=hw_main
Hier vind je wat meer opties
Waar de AIWA te kopen is weet ik niet, ben al 1 maand aan het zoeken maar ik kan 'm nergens vinden........:(
Grtz
Hier vind je wat meer opties
Waar de AIWA te kopen is weet ik niet, ben al 1 maand aan het zoeken maar ik kan 'm nergens vinden........:(
Grtz
Als ik me niet vergis kun je hem voor 999,- bij Gistron krijgen...
jaa, tnx.
heb een meel gestuurd over de manier van leveren en de leveringsvoorwaarden.
Als er iemand is die em goedkoper weet...
heb een meel gestuurd over de manier van leveren en de leveringsvoorwaarden.
Als er iemand is die em goedkoper weet...
Je kan hem ook kopen in Amsterdam bij de Mediamarkt.
Greetz,
V1P3R
Greetz,
V1P3R
antwoord gekregen:
QUOTE: Dit staat ook op onze website vermeld, het apparaat kost f 999,- + f 25,- verzendkosten en kan onder rembours geleverd worden.
met vriendelijke groet,
Gistron GmbH
/QUOTE
maarre, wat is nou precies onder rembours
en wat kan ik het beste doen?
edit:
tiepvaut
QUOTE: Dit staat ook op onze website vermeld, het apparaat kost f 999,- + f 25,- verzendkosten en kan onder rembours geleverd worden.
met vriendelijke groet,
Gistron GmbH
/QUOTE
maarre, wat is nou precies onder rembours
en wat kan ik het beste doen?
edit:
tiepvaut
Rembours is gewoon een duur woord voor betalen aan de postleveraar bij aflevering.
Zo is de kans op kwijtraken/beschadigen gering.
Het is meestal wel verstandiger om bij zulke bedragen de aankopen onder rembours te laten verzenden.
Hierdoor zal het ook niet kwijtraken...
m.vr.gr.
Da HooGLaNDeR
Zo is de kans op kwijtraken/beschadigen gering.
Het is meestal wel verstandiger om bij zulke bedragen de aankopen onder rembours te laten verzenden.
Hierdoor zal het ook niet kwijtraken...
m.vr.gr.
Da HooGLaNDeR
Ik heb geen achtervolgingswaanzin. Maar dat wil niet zeggen dat niemand mij achtervolgd!!
zoooo, heb em besteld, binnenkort wil ik ander wel vertellen hie hij het doet.
Verwijderd
Hmmz jammur dat je hem al besteld heb, hij is nu namelijk voor fl849,- te koop bij mycom.nl :-p ik heb hem daar zelfs van de veiling gekocht voor 700 piek top radiootje btw
Pagina: 1