Afgelopen zaterdag en zondag werd de LG Rally in Almere en Lelystad verreden, ik had niet de moeite genomen om een persaccreditatie aan te vragen maar dat had ik beter wel kunnen doen, er werd behoorlijk gecontroleerd (gelukkig niet op elke meter parkoers
) en dan werd je achter de lijnen verwezen, en aangezien iedereen die wel een accreditatie had dan voor je blikveld ging staan schoot dat niet op.
Gebruikt materiaal: Nikon D200 met AFS 80-200 en polafilter vanwege het scherpe licht en de wens om toch op 2.8-3.2 te schieten, en een AFS 24-124VR voor als het dichterbij moest.
Alles bij elkaar ben ik redelijk tevreden, maar achteraf stoorde het me wel dat ik in een aantal gevallen te statische foto's heb gemaakt, ik had in een aantal situaties voor een langere sluitertijd moeten kiezen om meer snelheid in de foto's te krijgen.
[1] Een impressie van het 'bewolkte' sfeertje van de zondag, of was het zanddag

[2]

[3]

[4]

[5]

[6]

[7]

[8]

[9]
Gebruikt materiaal: Nikon D200 met AFS 80-200 en polafilter vanwege het scherpe licht en de wens om toch op 2.8-3.2 te schieten, en een AFS 24-124VR voor als het dichterbij moest.
Alles bij elkaar ben ik redelijk tevreden, maar achteraf stoorde het me wel dat ik in een aantal gevallen te statische foto's heb gemaakt, ik had in een aantal situaties voor een langere sluitertijd moeten kiezen om meer snelheid in de foto's te krijgen.
[1] Een impressie van het 'bewolkte' sfeertje van de zondag, of was het zanddag

[2]

[3]

[4]

[5]

[6]

[7]

[8]

[9]

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀