Toon posts:

[Vista] Probleem met Razer Diamondback

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte Tweakers ;)

Ik heb een vervelend probleem met me Razer Diamondback en Vista. Me muis vind het nu ik een keer leuk om zo af en toe gewoon voor een seconde of 5-10 nix meer te doen en soms gewoon helemaal uit te vallen. Ik heb weinig met googelen kunnen vinden over dit probleem. Zijn er misschien luitjes die dit probleem kennen en misschien een oplossing hebben of is me muis nu semi-dood?

Alvast bedankt

Greets Dave

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-01 14:30

TRG

Technotium99-m

Ik heb exact hetzelfde probleem. Heel storend. Vreemde is dat ik het de eerste 3/4 maanden na mijn vista installatie niet gehad heb. Het begon vorige week ofzo en werd steeds erger. Met de nieuwste razer drivers (die ook voor vista geschikt zouden zijn) leek het beter te gaan. Mijn razer config icoontje was ook weer opeens zichtbaar. Maar nu wordt het alweer erger, en naar wat ik zo lees op internet is er niet echt een duidelijke oorzaak bekend.

Ik gok op vervelende vista/usb afhandeling/razer brakheid oorzaken. Een oude microsoft muis heeft nergens last van, dus ik ga denk ik maar binnenkort overstappen op een nieuwe snelle muis.

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Verwijderd

Het lijkt mij eerlijk gezegd geen probleem van Vista, mijn zwager heeft ongeveer hetzelfde probleem maar dan onder XP. Dan doet hij het na een reboot wel weer.

En trouwens: Het algemeen beleid #groeten

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-01 14:30

TRG

Technotium99-m

Misschien niet, maar het is op zijn minst opmerkelijk dat ik er 2 jaar nooit last van gehad heb, en dat het nu opeens een groot probleem is. Enigste optie die ik nog kan verzinnen is dat de muis aan het einde van zijn latijn is..

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:57
Ik heb de drivers van mn Diamondback nog niet geinstalleerd en als ik dit hier zo lees ga ik dat zo houden gebruik m toch alleen maar op volledige DPI dus dat ziet Windows Vista ook als standaard, mij wel best zo.

M3P - M3LR - 6320Wp