[vista] Programmas toevoegen aan start menu zoekfunctie

Pagina: 1
Acties:

• DJMurtz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik heb een paar dagen geleden windows vista (Home Premium) gekocht. Ik ben helemaal weg van de zoekfunctie in het start menu maar ik mis vaak programmas in deze zoekfunctie. Is het mogelijk bepaalde programmas toe te voegen aan de zoekfunctie (en misschien andere juist weer weg te halen uit de zoekresultaten)?

Google en GoT search leverde me helaas geen antwoord op, ik kan me echter niet voorstellen dat ik de enige met dit probleem ben.

• DJMurtz
ik heb nog steeds geen oplossing gevonden, is er iemand die me hiermee verder kan helpen?

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:44
Afaik wordt gewoon alles in je start menu doorzocht... :? Daar heb ik nog nooit dingen in gemist...

Ik denk alleen wel dat je start menu daarvoor (recent) geïndexeerd moet zijn, misschien dat daar het probleem ligt?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• DJMurtz
Xander schreef op woensdag 04 april 2007 @ 16:36:
Afaik wordt gewoon alles in je start menu doorzocht... :? Daar heb ik nog nooit dingen in gemist...

Ik denk alleen wel dat je start menu daarvoor (recent) geïndexeerd moet zijn, misschien dat daar het probleem ligt?
Ah, daar zit het probleem, ik wist niet dat die search alleen het start menu doorzocht (zonder op enter te drukken). Dat verklaard een hoop ;-) Dan ga ik maar een appart mapje aanmaken met belangrijke zoekopdrachten.