Toon posts:

[Java-J2ME] Checkboxes in J2ME applicatie zonder gebruik lij

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, voor een project op school moet ik 3 rijen hebben van 8 checkboxes. Ik heb dus gezocht op internet hoe je checkboxes in J2ME maakt maar ik vond alleen voorbeelden in combinatie met een list. Is er een andere manier om 3 rijen met checkboxes te maken?

Voor de duidelijkheid, dit is de schets hoe we het eruit willen laten zien:
Afbeeldingslocatie: http://i11.tinypic.com/2usaghs.jpg
(voor de duidelijkheid die dingen boven de checkboxes zijn strings)

Verwijderd

EDIT: oh j2ME

http://www.java2s.com/Code/Java/J2ME/CheckBox.htm

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 12:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat had ik ook al maar daar staat niet hoe je ze naast elkaar krijgt, daar is het een List.

Verwijderd

Misschien niet helemaal wat je wil horen, maar waarom wil je ChoiceGroup niet gebruiken?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:47:
Misschien niet helemaal wat je wil horen, maar waarom wil je ChoiceGroup niet gebruiken?
Omdat ik 3 kolommen van 8 checkboxes nodig heb voor in mijn programma. Dus zegmaar een soort tabel van 3 bij 8.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 11:20

voodooless

Sound is no voodoo!

De enige manier om dit te doen is om zelf alle gui components te maken. Iedere telefoon doet eigenlijk wat ie wil met zijn GUI components. Je zou een CustomItem kunnen maken, maar misschien is het veel handiger om meteen alles zelf te doen op een Canvas

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09 14:46

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

voodooless schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:17:
De enige manier om dit te doen is om zelf alle gui components te maken. Iedere telefoon doet eigenlijk wat ie wil met zijn GUI components. Je zou een CustomItem kunnen maken, maar misschien is het veel handiger om meteen alles zelf te doen op een Canvas
Of je maakt gewoon gebruik van J2ME Polish die de optie heeft om een aantal kolommen aan je list mee te geven --> : Tabel!

[ Voor 14% gewijzigd door Wijnbo op 30-04-2007 20:15 ]

Pagina: 1