Toon posts:

Videoclips werken niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds enige tijd problemen met het afspelen van videoclips. En dan met name muziek-videoclips, want de filmpjes die ik bijv. via mail krijg, spelen wel af.
Het maakt niet uit welk programma ik gebruik; winamp (die ze voorheen probleemloos afspeelde), windows media-player....
Ook qua bestanden maakt het geen verschil; mpeg, avi......

Als het dan weer wel een keer wordt afgespeeld, is het alleen de muziek, maar nog steeds niet de videoclip.

Wie kan mij helpen????

Alvast bedankt, buffy2007 ;)

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:12

Arethusa

Niet die server

Je zou eens je codecs kunnen herinstalleren of nieuwere versies installeren. En wat je allemaal geprobeerd?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu media player 11 en een nieuwe update van winamp geinstalleerd. Ik heb ook geprobeerd de clips te converteren naar een ander format, maar helaas...

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:12

Arethusa

Niet die server

Die filmpjes die het niet doen, komen die alleen van het internet af? En is het mogelijk om die filmpjes te testen op een andere pc? Zo sluit je uit of toon je aandat die filmpjes corrupt raken tijdens het downloaden.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ze gedownload via Ares. Het gekke is, dat ze het in 1e instantie wel deden, (sommigen staan er misschien al 2jaar op en had ik nooit problemen), maar van de een op de andere dag niet meer?!

Ook heb ik ze geprobeerd op een andere computer, maar dat hielp dus ook niet...

Gr. Buffy2007

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Check de vele oude topics over ditzelfde, of de FAQ van CSA: Client Software Algemeen - FAQ

Maar goed, vraag waar je de filmpjes hebt gekocht naar de gebruikte codecs en je bent er. Of als het om niet-legaal spul gaat: eerste hulp bij warez is een beetje sneu, aangezien de oplossing dan eenvoudigweg geen brakke warez downloaden maar gewoon netjes de DVD kopen is ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-07 06:16
Vlc player heeft de codecs ingebouwd.
Anders codecs installeren, er zijn hier verschillende codec packs op internet te vinden.
Zie bijv www.videohelp.com
http://www.free-codecs.com/index.htm

Verwijderd

Een soort gelijk probleem heb ik ook gehad.
Uit de volgende link heb ik wel wat kunnen halen.
http://www.wmplugins.com/ItemList.aspx?typeid=8
succes

Verwijderd

Topicstarter
Oke... Bedankt. Ik zal eens kijken...

Groeten.......... :)
Pagina: 1