Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gezocht: MP3/voice recorder die naar usb stick opneemt

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BoekaBart
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46
Ik zoek een apparaatje dat voice opneemt (als mp3 bestand bijvoorbeeld) naar een usb-stick. Hij mag ook intern geheugen hebben om naar op te nemen en van af te spelen, maar opnemen naar een externe usb stick is dus essentieel. Weet iemand of zoiets bestaat? Overige specs zijn leuk maar niet echt belangrijk.

Doel: therapeutische gespreks-sessies opnemen (met weinig effort, 1 click dus), direct naar USB stick die de client zelf meeneemt. Andere turn-key oplossingen zijn dus ook welkom, maar iets van het formaat van een laptop in de praktijkruimte is niet gewenst.

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

is het niet makkelijk als de client gewoon een eigen memorecorder meeneemt en daar de sessies mee opneemt... De therapeut kan dan ook een eigen recorder hebben .. voila

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Een UMS USB stick met direct mp3 encoding op de voicerecorder moet toch wel bestaan? Heb je al gezocht? Afaik zijn die dingen gewoon te krijgen, al weet ik niet waar.

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01 02:08
Vaak nemen de gewone kruidvat mp3 sticks ook direct op naar voice...
Het probleem is wel dat de geluidskwaliteit vaak om over te huilen is (en erg zacht)

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:00
PC of laptopje neerzetten :) ?

• Nutral
  • Laatst online: 12:26

Nutral

gamer/hardware freak

ums usb recorder, zon data overzetter die usb naar usb kan zetten. is dat iets ?

• BoekaBart
  • Laatst online: 08-10 13:46
De therapeut in kwestie wil zelf het gesprek niet bewaren, is niet nodig (alleen maar een liability).
Inderdaad, elke klant z'n eigen memorecorder (of ze in de praktijk verkopen) is een optie, maar geluidskwaliteit is dan een issue wellicht. Misschien bestaat er een recorder die naar een memorycard schrijft, dat iemand weet?
PC of laptopje neerzetten is geen optie (zoals in de startpost al gemeld werd).

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-11 20:39
Nou, hij kan het zelf wel op een mp3-speler zitten en dan de USB Host functie van sommige MP3-spelers gebruiken om de bestanden over te zetten. Bijvoorbeeld een Archos Gmini 500 kan dit wel, zover ik weet, zelfs met een externe microfoon via een goedkoop accessoire. Kijk even in het topic hier op GoT!

En nee, dit is niet 1 click, maar een paar, en maar eentje aan het begin.

[ Voor 11% gewijzigd door coptician op 04-04-2007 17:26 ]

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Pagina: 1