Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Folding@Home] hitparade van 2 april

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• JoY
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 12:55

JoY

Wij zijn mij er eentje

Topicstarter
WOOOOHOOOO
volgens mij de eerste keer dat we een daily team lijstje zien waar er geen "blinds" zijn tussen ergens de eerste en de 20ste plek, want...(tromgeroffel) we staan 13de met 174.255 FOLD ON ! :)
"graaf Doos" staat daar in zijn ééntje op een derde plaats tegen nog maar twee teampies aan te hikken, snelle kabel mannen en koude fusering, pak ze, dukebox, pak ze :9
en moet je al die pijltjes zien, heeeeeerlijk, 15 24 46 50 90 plekskus omhoog, het kan allemaal, hup wij, hup wij !! Mamma schaap heeft het weer druk met paalwerpen, Poesch moet haar dieplader misschien weer tevoorschijn halen, want het stikt weer van de pijlmalen
Afbeeldingslocatie: http://www.houtsnip.nl/pgs/kastanjehout/palen/palen01.jpg

en nieuwe leden, achja, nieuwe leden, VEEEEEEEEEEEL
welkom allemaal, en blijf vooral hangen!
Ik heb vanavond mijn nieuwe bowlingbal in staan te gooien, dus ik heb zere vingers en hou nu op. Weltrustuh
El stattos di:

[ Voor 92% gewijzigd door JoY op 03-04-2007 02:31 ]

\TP51/

• JoY
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 12:55

JoY

Wij zijn mij er eentje

Topicstarter
bah, ik weet niet hoe ik die rml in delen moet posten :( solly hool, misschien een admin die dat wil regelen voor me?
mag de max misschien wat omhoog voor een maandje? als iemand me wil vertellen hoe het wel moet is het ook goed :)
deze post mag weg als de stats er wèl staan

[ Voor 44% gewijzigd door JoY op 03-04-2007 02:30 ]

\TP51/

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Het zijn allemaal losse tabellen, dus ergens na een [/table] tag knippen en in een nieuwe post plakken.

Op deze plek bv:
datum=2007-04-02&mode=Stampede&tabel=memberoffset"]More...[/url][/td][/tr]
[/table]
[table bgcolor="transparent" width="450px"][tr][td colspan="6"][b]Stampede Teams
alles wat boven en t/m [/table] staat in de eerst post en vanaf [table bg..... in een nieuwe post

[ Voor 83% gewijzigd door Frentik op 03-04-2007 02:55 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Verwijderd

doen we het even zo :) inclusief joy zijn topic \[Folding@Home] hitparade van 2 april

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

mooi man :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Dit topic is gesloten.