Hallo iedereen...
Na veel zoeken hier op GOT kon ik het antwoord niet vinden, dus vraag ik het maar onmiddelijk :-)
Ik zit met een niet levensbedreigend doch verschrikkelijk irritant probleem.
Op mijn desktop staat een TXT bestand "remember.txt". Titel zegt het zelf, met prutsen in die ikmoet onthouden...
Sinds kort heb ik het volgende fenomeen voor:
elke keer dat ik het txt bestand open, maakt hij automatisch een kopie aan...
"remember kopie.txt".
Als ik dit 5x doe krijg ik dan ook 5 kopies...
Als ik de eigenschappen van de file verander naar bevoorbeeld Notes of Word dan word er geen kopie aangemaakt. Dus enkel bij teksteditor...
Heeft hier iemand een oplossing voor?
heb me grijs gezocht op dit stom iets. Zal waarschijnlijk iets gemakkelijk op te lossen zijn. maar vermits ik een relatieve macnewbie ben zie ik het niet direct voor me...
systeem:
Macbookpro 2.33
2gig RAM
OSX 10.4.9
Alvast bedankt voor de hulp!!!
Na veel zoeken hier op GOT kon ik het antwoord niet vinden, dus vraag ik het maar onmiddelijk :-)
Ik zit met een niet levensbedreigend doch verschrikkelijk irritant probleem.
Op mijn desktop staat een TXT bestand "remember.txt". Titel zegt het zelf, met prutsen in die ikmoet onthouden...
Sinds kort heb ik het volgende fenomeen voor:
elke keer dat ik het txt bestand open, maakt hij automatisch een kopie aan...
"remember kopie.txt".
Als ik dit 5x doe krijg ik dan ook 5 kopies...
Als ik de eigenschappen van de file verander naar bevoorbeeld Notes of Word dan word er geen kopie aangemaakt. Dus enkel bij teksteditor...
Heeft hier iemand een oplossing voor?
heb me grijs gezocht op dit stom iets. Zal waarschijnlijk iets gemakkelijk op te lossen zijn. maar vermits ik een relatieve macnewbie ben zie ik het niet direct voor me...
systeem:
Macbookpro 2.33
2gig RAM
OSX 10.4.9
Alvast bedankt voor de hulp!!!