Toon posts:

[OL2007] Mails met datum in de toekomst

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hellow,

Ik was laatst een beetje mijn outlook aan het ordenen, kom ik ineens tegen in outlook bij verzonden items: datum verzonden: Morgen onder de datum 03-04-2007. terwijl het vandaag toch echt nogsteeds 02-0402007 is. Foto is te vinden op:

http://www.dersnorbahde.com/bug%20in%20outlook.JPG

snappen jullie dit?

greets

• sjhgvr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:31
Systeem klok verzet gehad?

oisd.nl

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-07 17:00
misschien staat je system date verkeert? hou je muis eens boven de clock in je taskbar (rechts onder) als daar de datum ook een dag te ver staat kan je dat aanpassen die even op het klokje te klikken daar staat een link om de datum en tijd aan te passen :)

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Zijn ze wel op het juiste uur en de juiste minuut verzonden? Staat je Windows klok wel goed en hoe staat het met je bios klok?

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

dat lijkt me inderdaad meer een gevalletje datum-verschoven dan een 'enorme fout'.

• mithras
  • Niet online
Trouwens welkom op GoT. Zoals je misschien in De Algemene Voorwaarden hebt gelezen had je zelf eerst even wat kunnen proberen.

In het vervolg moet je eerst even op onderzoek gaan en kijken of de fout bij jezelf ligt. Dat is waarschijnlijk meer het geval :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Uhm..

Het zit iets anders :)

Als je goed kijkt op je screenshot zie je dat al die berichten antwoorden zijn op door anderen verstuurde mails.

Tien tegen een dat dáár al de tijd niet goed in staat, en om de 'related' zoekfunctie niet te breken blijft Outlook die vooruitgeschoven tijd van het oorspronkelijke bericht hanteren.

Geen bug, maar een feature. Zit al jaren in Outlook én Outlook Express.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
alt-92 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 08:40:
Uhm..

Het zit iets anders :)

Als je goed kijkt op je screenshot zie je dat al die berichten antwoorden zijn op door anderen verstuurde mails.

Tien tegen een dat dáár al de tijd niet goed in staat, en om de 'related' zoekfunctie niet te breken blijft Outlook die vooruitgeschoven tijd van het oorspronkelijke bericht hanteren.

Geen bug, maar een feature. Zit al jaren in Outlook én Outlook Express.
Dus dan zou bij drie verschillende mensen de tijd/datum verkeerd staan..?

The devil is in the details.

• Denker
  • Laatst online: 07-04 10:37
Ik heb hetzelfde gehad, weer overgestapt naar OE.

Verwijderd

Hahn schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 08:48:
Uhm...
alt-92 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 08:40:

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

R_Ubjje,

Welkom hier op GoT :)
Wij hebben op GoT een heleboel regeltjes ingesteld omdat we van regeltjes houden (en ook wel een beetje omdat gebleken is dat dat nodig is als we het forum willen houden zoals het is) :)

Ik ga de belangrijkste regels even samenvatten, maar uiteraard kan je die ook uit de verschillende policies halen (te vinden onder het "FAQ" kopje):
  • Kies een goede topic titel die je topic samenvat. "Enorme fout" zegt helemaal niets natuurlijk :P Daarnaast staat je topic in het verkeerde forum (Outlook is geen Windows versie) en voldoet je topic titel niet aan de Windows Clients Policy. Verder is je topic titel wel erg schreeuwerig wat ook niet nodig is :)
  • Vertel in je topic ook genoeg informatie - nu doe je dat wel, en zeker je screenshot voegt veel toe.
  • Toon eigen inzet - laat dus bijvoorbeeld zien wat je zoal al geprobeerd en gedaan hebt om dit probleem zelf op te lossen. Heb je al eens ge-googled? Wat kwam je tegen aan mogelijke oplossingen en wat werkte er niet? Neem dit soort zaken op in je topic start :)
In ieder geval - ik verplaats je topic even naar het juiste forum :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Hahn schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 08:48:
[...]

Hoeft niet, misschien de server bij $ISP.
Het kan, ik heb het zien gebeuren.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Of, wild quess, tijdzone verkeerd ingesteld?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1