ik draai nu al een tijdje naar volle tevredenheid vista ultimate, maar nu zit ik met een probleem die ik niet op kan lossen, ik heb geprobeerd om op google te zoeken maar ik weet niet echt hoe ik mijn probleem onder woorden moet brengen.
het handigst lijkt me als ik gewoon even laat zien wat ik bedoel:

zoals je ziet heb ik bij mijn music folder geen tekst onder mijn folders en bij mijn video's wel, ook heb ik dit bij configuratie scherm, network, mijn documenten enzovoort. en het rare is soms dan staat die tekst er wel weer en dan open je de folder opnieuw en dan is het weer pleite
format en op nieuw beginnen is voor mij nu absoluut geen optie aangezien ik net 3 week geleden een clean install heb gedaan en net mijn spulletjes weer een beetje op orde heb e.d. dus daar wil ik niet nog eens aan gaan klooien
iemand enig idee wat ik heb verneukt?
system species:
intel P4 3GHZ HT
Nvidia 7600GT
350w no-name PSU
1GB PC3200 DDR1
DVD brandertje van sony
tv kaartje en realtek 1Gb LAN
mijn dank is bij voorbaat natuurlijk groot
ps iemand enig id hoe je vista sneller je network laat doorzoeken? het gaat nogal eens langzaam nl
het handigst lijkt me als ik gewoon even laat zien wat ik bedoel:

zoals je ziet heb ik bij mijn music folder geen tekst onder mijn folders en bij mijn video's wel, ook heb ik dit bij configuratie scherm, network, mijn documenten enzovoort. en het rare is soms dan staat die tekst er wel weer en dan open je de folder opnieuw en dan is het weer pleite
format en op nieuw beginnen is voor mij nu absoluut geen optie aangezien ik net 3 week geleden een clean install heb gedaan en net mijn spulletjes weer een beetje op orde heb e.d. dus daar wil ik niet nog eens aan gaan klooien
iemand enig idee wat ik heb verneukt?
system species:
intel P4 3GHZ HT
Nvidia 7600GT
350w no-name PSU
1GB PC3200 DDR1
DVD brandertje van sony
tv kaartje en realtek 1Gb LAN
mijn dank is bij voorbaat natuurlijk groot
ps iemand enig id hoe je vista sneller je network laat doorzoeken? het gaat nogal eens langzaam nl