Asus Striker Extreme QVL

Pagina: 1
Acties:

• ShaquilleMoreno
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03-2025
Ik heb sinds kort een Asus Striker Extreme en zoek een recente QVL (Qualified Vendors List). Ik kom alleen de versie 1439-10 tegen maar volgens mij is deze al behoorlijk oud. Daarom eigenlijk een vervolg vraag.

Hoe weet je nu welk geheugen de juiste is voor dit moederbord? Welke specificaties moeten ze hebben?
Ik weet dat het DDR2 Non ECC Unbuffered moet zijn, maar wat voor specificaties moet je nog meer op letten??

Ben nu een leuk geheugen tegengekomen, maar deze is zo niet dat hij toch niet op die lijst zal staan ook al vind ik hem vandaar.

Het gaat om de Super Talent T800UX4GC5 (2 x 2GB). Zal deze werken??
http://www.hardware.info/...rengt_gamersgeheugen_uit/

Je moet niet dronken dat ik denken ben.

Verwijderd

Ware het niet dat de site momenteel 'under construction' is, op de productpagina van het bord staat gewoon een link naar de QVL.
Theoretisch gezien zou elk geheugen dat aan de DDR2 standaard voldoet moeten werken, maar van Asus weten we natuurlijk dat dat niet zo simpel ligt ;)
Als het op de QVL staat zou het moeten werken; staat het er niet op dan weet je het niet, maar het kan net zo goed probleemloos werken.

• ShaquilleMoreno
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03-2025
Ik zag in de product sheet dat hij getest is met Asus P5WD2 en de P5B Deluxe.

[ Voor 3% gewijzigd door ShaquilleMoreno op 02-04-2007 23:43 ]

Je moet niet dronken dat ik denken ben.

Verwijderd

Dat zijn weer andere chipsets he ;)
Maar normaal gezien zou het moeten werken. Je zou eventueel contact op kunnen nemen met de winkel waar je het geheugen wilt bestellen, en vragen of je het terug mag sturen mocht het niet compatible zijn.