Ik heb een tijdje terug tweedehands een Sharp Zaurus C860 gekocht, die echt nog in nieuwstaat was. Inmiddels een sd-kaartje en compact flash wifi er in gestopt. Alles werkte perfect, totdat nadat ik het apparaatje een keer helemaal uit had gezet (dus niet op suspend, maar volledig off), het scherm niet aan wilde. Ik alle knopjes proberen en spontaan sprong het scherm midden in het opstart proces aan. Ik dacht, zal wel geen probleem zijn, maar kort daarna viel het scherm weer uit en sindsdien heb ik het niet meer aangekregen. Ik kan aan het lampje op de compact flash wifi zien dat de Zaurus het nog wel doet. Bij het drukken op de aan/uitknop gaat de Zaurus netjes in suspend en weer terug.
Ik denk dus dat het scherm kapot is, maar weet het niet zeker. Hoe ga ik dit checken? Ik heb hem nog niet zo lang dus zou het wel erg klote vinden als hij nu al kapot is. Wie helpt me?
Ik denk dus dat het scherm kapot is, maar weet het niet zeker. Hoe ga ik dit checken? Ik heb hem nog niet zo lang dus zou het wel erg klote vinden als hij nu al kapot is. Wie helpt me?