Toon posts:

Printen op half A4

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een Seiko Precision SP-2400 printer voor het uitprinten van bonnen (A4 formaat kettingpapier)

Nu is de bon welke uitgeprint wordt zelf de helft van een A4 formaat echter wordt het kettingpapier een heel A4 doorgedraaid waardoor ik steeds met de hand een half A4 terug moet draaien op de rol.

Ik heb al van alles geprobeerd qua instellingen in deze printer (aanpassen naar kettingformulier, A5 formaat, etc.) echter maakt niets het verschil zodat ik niet hoef terug te rollen.

Is er een printer die ik kan installeren waardoor ik dit probleem niet heb ?

Of hoe kan ik dit oplossen ?

Alvast bedankt.

• treslem
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:56
Het is al even geleden, maar als het goed is kan je je printer wel degelijk instellen dat hij niet door loopt (of een formfeed doet) na het printen van het form.

Controleer het volgende eens:
Welk papierformaat geef je aan in je applicatie cq. printer specs ? Wellicht overrule je de waarden in je printer wel met deze waardes.

Je kan je printer vaak ook zo instellen dat hij na het printen (of voor het printen) een x aantal regels naar boven of beneden moet "feeden",Biedt dat een oplossing..

Vroeguh (sorry, word oud) gebruikten wij de NEC P60, NEC P70, Oki 3390 voor rare formaten als A6 en andere rare formaten kettingpapier... Kon je perfect instellen, al was het even zoeken ..

Succes..

La dolce vita - non farmi ridere

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Dit heeft meer met je printer te doen dan met OFF--> OH

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland