PCI Ultra ATA/133 IDE host controller (SIL0680)

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• lil
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-01-2022
Heb ff een vraagje.

(ik hoop dat mijn post op de goeie plek van het forum staat)

ik heb vandaag een PCI Ultra ATA/133 IDE host controller (type SIL0680) gekocht.

Er zat echter geen install cd bij :(. Kun je zo'n drivers ook downloaden? Als ik mijn HD nu hierop aansluit herkend mijn pc hem niet omdat eerst de installie moet volgen.

Hier heb ik geprobeert drivers te downloaden, maar er zit geen installatie/setup file bij ofzo
http://www.syba.com/us/en...d/download/73-0201-1.html

Ben echter wel nieuwsgierig hoeveel zo'n kaartje zou moeten kosten als je het hier in de winkel koopt. Heeft iemand een idee waar ik aan moet denken?

[ Voor 25% gewijzigd door lil op 02-04-2007 22:40 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Bij die drivers zitten toch gewoon de .inf met de benodigde .cat en .sys file erbij? Dan kun je hem daarmee toch gewoon installeren (want dat is de daadwerkelijke driver).

En wat zo'n kaartje oplevert... iets in de buurt van €10 ofzo.

• lil
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-01-2022
Terw_Dan schreef op maandag 02 april 2007 @ 23:23:
Bij die drivers zitten toch gewoon de .inf met de benodigde .cat en .sys file erbij? Dan kun je hem daarmee toch gewoon installeren (want dat is de daadwerkelijke driver).

En wat zo'n kaartje oplevert... iets in de buurt van €10 ofzo.
waar moet ik die gedownloade map/files neerplaatsen op mijn PC ?

10 euro? Damn, k moest 29.95 euries ervoor betalen. Ben ik zeker zwaar afgezet :(

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:23

Thandor

SilverStreak

Pak de drivers eens uit en bekijk wat er in zit :). Schroom niet om een bestandje te openen (bv. de INF, een TXT, etc.) en deze eens te bekijken. Bekijk ook eens of er een README bij zit. (Bij de Win98 drivers in ieder geval wel). Daar staat in hoe je dit moet installeren.

Mocht je geen readme-file kunnen vinden: Kijk eens bij Apparaatbeheer en klik het desbetreffende onderdeel aan. Daar staat vast wel iets bij over het installeren van nieuwe drivers ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.