Gisteren dus naar de ring geweest
Weer een hoop gezien. Wel relatief veel ricers vandaag, veel ongelukken en tot in de namiddag was het vrij rustig. Een van de eerste bijzondere auto's die ik tegenkwam was de volgende:

Wat er zo bijzonder aan was? Ziehier:

Herkent iemand dit? 3SGTE

Kleine IC maar wel actief gekoeld. Zit nog een air intake op het kofferklepje en idd, toen hij net terug an de ring was was het ding een beetje warm maar meer niet. Ook zit daar een NOS systeem
Malle hok had 290pk zonder de NOS 

Rice? Neuh, om er voor te zorgen dat de neus niet de lucht in gaat
Toen degene met wie ik was aan het rijden was spotte ik deze bijzondere Charade:

Is ff denken hoor, volgende was veranderd:
1600 Applause blok
Spaghetti spruitstuk
Scherpere nokkenas van Rospen
Benzinedrukregelaar
Stand alone engine management
Koni geel
Verlagingsveren van een fatsoenlijk merk
Toyota Carina geperforeerde schijven
Poly motorkap, poly achterklep en poly deuren
Heel erg gestript
Was een Duitser dus ik mocht natuurlijk weer niet mee
Engelsen zijn daar veel makkelijker mee 

Hmmmm...zit daar wat op de bumper?

Daar ZAT ooit een vogel voor een zeer korte tijd

Leon & Rice @ The Ring
Er waren helaas ook weer wat ongelukjes:

Hier was een motor op z'n bek gegaan nadat hij rechts in de eerste bocht van Adenauer opzij wou voor een Porsche maar een kerb raakte met de zijkant van z'n wiel. Viel gelukkig niet zo hard en geen ambulance.

Dat was hier echter een ander verhaal....Ambulance, streckensicherung, takelwagen en politie die foto's nam van de plaats en vroeg om getuigen. Vraag me nog steeds af of die man zwaar gewond of dood is...
Verder nog wat losse pics:

Wat er zo bijzonder aan was? Ziehier:

Herkent iemand dit? 3SGTE

Kleine IC maar wel actief gekoeld. Zit nog een air intake op het kofferklepje en idd, toen hij net terug an de ring was was het ding een beetje warm maar meer niet. Ook zit daar een NOS systeem

Rice? Neuh, om er voor te zorgen dat de neus niet de lucht in gaat
Toen degene met wie ik was aan het rijden was spotte ik deze bijzondere Charade:

Is ff denken hoor, volgende was veranderd:
1600 Applause blok
Spaghetti spruitstuk
Scherpere nokkenas van Rospen
Benzinedrukregelaar
Stand alone engine management
Koni geel
Verlagingsveren van een fatsoenlijk merk
Toyota Carina geperforeerde schijven
Poly motorkap, poly achterklep en poly deuren
Heel erg gestript
Was een Duitser dus ik mocht natuurlijk weer niet mee

Hmmmm...zit daar wat op de bumper?

Daar ZAT ooit een vogel voor een zeer korte tijd

Leon & Rice @ The Ring
Er waren helaas ook weer wat ongelukjes:

Hier was een motor op z'n bek gegaan nadat hij rechts in de eerste bocht van Adenauer opzij wou voor een Porsche maar een kerb raakte met de zijkant van z'n wiel. Viel gelukkig niet zo hard en geen ambulance.

Dat was hier echter een ander verhaal....Ambulance, streckensicherung, takelwagen en politie die foto's nam van de plaats en vroeg om getuigen. Vraag me nog steeds af of die man zwaar gewond of dood is...
Verder nog wat losse pics:

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel