Toon posts:

XP Home en IIS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb op mijn laptop XP Home maar wil graag een IIS server draaien voor development van website en sql server express versies.

Ik zie geen IIS package in op de C: schijf, en heb bij Microsoft geken maar kan hier IIS ook niet vinden om te downloaden.

Wie wet waar ik IIS kan downloaden?

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 07:02

Woohooo

Smilie, James Smilie

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:17
Beetje lastig om dan ASP te draaien lijkt me. :) Als dat niet wil is dat inderdaad een prima oplossing.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 18:37

job

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 20:58:
Heb op mijn laptop XP Home maar wil graag een IIS server draaien voor development van website en sql server express versies.

Ik zie geen IIS package in op de C: schijf, en heb bij Microsoft geken maar kan hier IIS ook niet vinden om te downloaden.
Wat begrijp je niet aan de naam XP Home? Inderdaad alleen voor thuis gebruik. En normaal gesproken draai je thuis geen webserver.

Er is wel een oplossing voor..
Ga naar de magische google site, en type daar de volgende 2 woorden in: "iis" & "windows"
Tadaa... in een van de eerste hits kan je vinden hoe het moet.

[ Voor 4% gewijzigd door job op 02-04-2007 21:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad XAMPP ken ik wel maar daar heb ik niets aan in combinatie met MS development packages.

heb even gegoogled op de 2 woorden en ga het artikel even lezen.

Had alleen gegoogled op IIS en kwam er nietuit en zag bij MS ook geen download link

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 21:27:
en zag bij MS ook geen download link
Omdat IIS ook niet te downloaden is.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:37

TeeDee

CQB 241

Dan kan je altijd nog Cassini downloaden. Geschikt voor asp.Net applicaties. Voor je SQL varianten heb je geen IIS nodig.

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
virtualpc/vmware/vmwareplayer erop en een 180 dagen versie van Server 2003 downloaden en je kan developen

vernaggel je ook niet gelijk je lokale xp machine :)

A wise man's life is based around fuck you

Pagina: 1