Toon posts:

[nForce 2 mobo]Wil niet altijd booten vanaf CD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een nogal apart probleem. Ik heb zonet een Windows Server 2003 Standard Edition geslipstreamed met Service Pack 2, deze gebrand met nLite en bootable iso van gemaakt, echter wil deze CD niet booten i.c.m. nForce 2 moederborden. Ik heb het geprobeerd met op een Asus A7N8X (BIOS versie 1007) moederbord en een Asus A7N8X-X (BIOS versie 1010). Deze CD is gemaakt met nLite 1.3.0.4

Wat heb ik al geprobeerd:
Ik heb op de 2e pc geprobeerd met een Windows XP Professional CD welke SP2 geslipstreamed heeft en wat drivers (ook met nLite gemaakt) te booten, dit werkt perfect (weet niet zeker met welke nLite versie deze gemaakt is, maar ik dacht met iets van 1.2.x.

Ik heb de Windows Server 2003 Standard Edition CD op een andere pc geprobeerd welke een nForce 3 chipset heeft en op mij notebook welke een Intel ICH7 chipset heeft, op beide pc's boot deze CD goed.

Ik heb de dat image op een andere PC gebrand op zowel Platinum als Verbatim media, echter ook dit mocht niet baaten en hij weigert dus te booten van deze CD gemaakt met nLite

Ik heb in de BIOS zitten prutsen, drives gedisabled, boot priority veranderd, ehcter ook dit mocht niet baten.

Iemand die toevallig met dit probleem bekend is en/of hier een oplossing voor weet?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2007 20:58 ]