Toon posts:

Dolby TrueHD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien de PS3 de mogelijkheid heeft om TrueHD te weergeven, vraag ik me af wat de PC als mogelijkheid heeft om te weergeven?
Als we ervan uitgaan dat het een high-end pc is met een blu-ray speler, kan een pcTrueHD/DTS-HD films weergeven? En kan een pc Deep Color 10-bit beeld produceren?

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:06
Cyberlink PowerDVD Ultra?
aKa: Had even gekeken op de site bij hun, als je PowerDVD Ultra kiest staat het er allemaal bij.

Enne, 10 bits kleuren is meer beperking van de meeste schermen ipv de computer.

[ Voor 91% gewijzigd door Uberprutser op 02-04-2007 21:12 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Topicstarter
Okej bedankt, kan zoiets dan gewoon via een creative xfi kaart gedaan worden?

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:03

Thandor

SilverStreak

Dit heeft niet zoveel met Overige Hardware te maken maar meer met Audio, Video & HiFi ;).
Okej bedankt, kan zoiets dan gewoon via een creative xfi kaart gedaan worden?
Staat er niets over op de Creative site? :)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Verwijderd

Topicstarter
Aha, ok.
Dan nog een vraagje, ik heb hier nog een oud systeem staan en die bevat een Sound Blaster Live! platinum. Dit is niet de live 5.1 versie, kan ik via de optische spdif toch DTS/DD5.1 via de pc luisteren?

• OCTiMod
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:32
TrueHD wil zeggen dat de player 1080 beeldlijnen weergeeft op je scherm. dus als je ook een "TrueHD" ofwel FullHD scherm heb dan heb je de optimale HD weergave.

PCschermen zijn altijd 720 beeldlijnen maar met een hoge resolutie (dus je kan ze verglijken met een HD-Ready TV)

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-02 19:46
OCTiMod schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 20:27:
TrueHD wil zeggen dat de player 1080 beeldlijnen weergeeft op je scherm. dus als je ook een "TrueHD" ofwel FullHD scherm heb dan heb je de optimale HD weergave.

PCschermen zijn altijd 720 beeldlijnen maar met een hoge resolutie (dus je kan ze verglijken met een HD-Ready TV)
Ik denk dat de TS Dolby TrueHD bedoelt, dus het geluidsformaat net als DTS en Dolby Digital. Niet TrueHD wat betreft video.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik nu via de soundblaster live! platinum DTS/DD5.1 geluid krijgen als ik de spdif pass-trough gebruik in combinatie met mijn jvc dts/dd5.1 amp als ik powerdvd gebruik?

Verwijderd

ik ga niet voor je zoeken,
ondanks dat ik het gewoon weet.
maar het staat ongetwijfeld op de site van creative.
niet zo lui zijn

Verwijderd

Topicstarter
Het staat niet op de site van creative, ik bezit namelijk de Soundblaster Live! welke niet op de site van creative vermeld staat.
Pagina: 1