Toon posts:

Onderzoek consumenten electronica en iBOOD

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers,

Ik heb een korte vragenlijst in elkaar gezet over een 4 merken van consumenten electronica. Je zou me echt een supergroot plezier doen als je die zou kunnen invullen.

Niet zomaar gaan werven SVP

Alvast super bedankt!

Greetz

Ben

[ Voor 19% gewijzigd door JvS op 03-04-2007 09:57 ]

• Irminsul
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09-2025
Wat een dramatische enquete, veel te lange lijst per merk! Beetje onzinnige vragen ook. Wat dit nou echt met iBOOD te maken heeft? iBOOD biedt volgens mij vaker van andere merken aan hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt dat er wat veel vragen per merk staan, maar ik wil per merk een aantal factoren meten die weer uit verschillende vragen bestaan...

Maar als je hem hebt ingevuld ben je een held!

• Irminsul
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09-2025
Ik heb alleen dat van philips ingevuld...

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ontzettent slechte enquete imho. Veel te veel vragen, onduidelijke antwoorden, geen enkele controle op input. Sorry maar wat moet je antwoorden op de stelling "Dit merk vind ik een leuk merk"? De vragen zijn dermate vaag dat je nooit een goed en objectief resultaat uit deze enquete zult krijgen. Back to the drawingboard wat mij betreft.

edit:
Ik neem aan dat je toestemming hebt gevraagd voor je de link naar de enquete hebt geplaatst?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• noks
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-11-2025
Ik ook alleen philips ingevuld, geen idee hoeveel merken ik nog ging krijgen dus heb ze maar overgeslagen :] iets te lange lijst ..

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 23:22

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het is niet zomaar de bedoeling en onbeleefd om zomaar op forums te gaan werven. We willen graag dat je eerst toestemming vraagt. Die kans neemt wel enorm af als je het eerst zonder toestemming vragen plaatst...

Op deze manier valt het onder spam. Zie: Het algemeen beleid #spam

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.