If it ain't broken, play with it till it breaks.
Verwijderd
Om dat modem te configureren heb je geen password nodig hoor. Gewoon via je browser naar je modem connecten.
I know.
Maar ik vind het gewoon vreemd dat het nergens staat vermeld.
Stel, ik heb dat password op een dag gewoon nodig (maakt niet uit waarvoor, zul je altijd net zien dat Murphy langskomt), dan wil ik het gewoon weten.
Het modem is je eigendom, je hebt ervoor betaald en dan mag je dit soort dingen toch wel weten?
Maar ik vind het gewoon vreemd dat het nergens staat vermeld.
Stel, ik heb dat password op een dag gewoon nodig (maakt niet uit waarvoor, zul je altijd net zien dat Murphy langskomt), dan wil ik het gewoon weten.
Het modem is je eigendom, je hebt ervoor betaald en dan mag je dit soort dingen toch wel weten?
Maar KPN maakt die dingen ook niet.
We gaan het gewoon proberen bij Alcatel
We gaan het gewoon proberen bij Alcatel
Hey Crusader, je weet toch niet toevallig hoe je je max upload kunt versleutelen ???
If so, dan hoor ik het graag
If so, dan hoor ik het graag
The Bible was written by the same people who said the Earth was flat.
IMHO is het kraken van de door de KPN apparatuur ingestelde maximum upload niet mogelijk. Dan zou je dus toegang moeten hebben tot de DSL apparatuur en de instellingen daar veranderen.
Daarnaast zit de beperking ook in de DSL techniek.
En stel dat het je wel zou lukken, dan komt dat wel naar voren in de logs en ben je je abo kwijt denk ik (en in het ergste geval een proces aan je broek).
Daarnaast zit de beperking ook in de DSL techniek.
En stel dat het je wel zou lukken, dan komt dat wel naar voren in de logs en ben je je abo kwijt denk ik (en in het ergste geval een proces aan je broek).
Pagina: 1