Xbox xbmc bricked? Iemand helpen aub

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• NeoMotion
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06-2021

NeoMotion

MS Linux XP

Topicstarter
Ok. Ik heb een crystal xbox, omgebouwd met evox chip and xbmc draaiend. (originele hd, stream alles vanaf pc).

Vandaag nieuwe xbmc versie erop gezet, maar ik ben denk ik vergeten het .xbe bestand te vervangen voor nieuwe. Nu zet ik mijn xbox aan, en krijg ik alleen het begin scherm, en verder gaat hij niet.

Flashfxp kan ook geen verbinding meer krijgen. Hoe kom ik nu in mijn xbox om dingen te veranderen, of moet ik op zoek gaan naar een nieuwe? Iemand een idee???

(ik gebruik xbmc als start up via de config file).

Gebruikte versie: 17 maart 2007 GasGiver versie (inclusief een aantal scripts).

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-11 16:38

KneoK

Not in a million lightyears

Als je XBMC als dash gebruikt hebt dan denk ik dat het moeilijk gaat worden om nog in je box te komen. Het enige wat ik me kan bedenken is denk ik niet gewenst op dit forum, dan ga je meer richting softmods om in ieder geval weer ftp toegang te krijgen.

Werkt de box nog wel zonder modchip ?

• NeoMotion

NeoMotion

MS Linux XP

Topicstarter
Ja, hij werkt wel wanneer ik gewoon opstart. Dan krijg ik het gewone dash te zien. Maar ik wil graag mijn mediacenter weer aan de praat krijgen, daar gebruik ik hem alleen voor.

Verwijderd

Ik denk dat je je Schijf in een linux bak moet proppen en je bestand daar manual het beste kunt plaatsen .

Verwijderd

Start xbox op met slayers CD/DVD en je kunt er naar ftp'en en bestanden goed zetten?

• NeoMotion

NeoMotion

MS Linux XP

Topicstarter
Okay, ik ben slayer aan het downen terwijl ik dit type. Hoop zo dat dit werkt, dan kan ik straks weer 24 kijken op mijn lcd. Damn damn damn, wat kut dit zeg. Thanks voor de hulp zover.

• Fuelke
  • Laatst online: 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

Mja, geen hulp met omgebouwde X-boxen, dit topic gaat dan ook dicht

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.