Hallo!
Heb problemen met Compaq lap-top 1277. Hij start soms wel op maar meestal niet. En als ie opstart dan valt ie naar enkele minuten plots geheel zonder verklaring uit. Niet opstarten betekent voor mij dat de HD niet start, geen fans en er niks op het scherm komt. Groene lampje van power op lap-top brand wel. Batterij wordt echter niet geladen.
Wat heb ik al geprobeerd?
* met/zonder batterij
* met andere adapter
* harde reset (door aan/uit knopje zonder power meerder malen over een dag 30 sec in te drukken conform Compacq helpdesk)
Denk dat het aan aan/uit knopje zit. Dus de hele zaak open. Maar aan het knopje is niks te zien en het maakt een keurig klikkend geluid. Hoe kan ik checken of aan/uit goed is?
Misschien dan toch ergens bij de stabilisatie van de stroom??
Ik weet het niet meer en eigenlijk is het zonde om het in de vuilnis te gooien.
Iemand nog een tip wat ik kan doen of waar het aan zou kunnen liggen???
Meer info nodig? Vraag het me...
Thanks voor alle tips
Heb problemen met Compaq lap-top 1277. Hij start soms wel op maar meestal niet. En als ie opstart dan valt ie naar enkele minuten plots geheel zonder verklaring uit. Niet opstarten betekent voor mij dat de HD niet start, geen fans en er niks op het scherm komt. Groene lampje van power op lap-top brand wel. Batterij wordt echter niet geladen.
Wat heb ik al geprobeerd?
* met/zonder batterij
* met andere adapter
* harde reset (door aan/uit knopje zonder power meerder malen over een dag 30 sec in te drukken conform Compacq helpdesk)
Denk dat het aan aan/uit knopje zit. Dus de hele zaak open. Maar aan het knopje is niks te zien en het maakt een keurig klikkend geluid. Hoe kan ik checken of aan/uit goed is?
Misschien dan toch ergens bij de stabilisatie van de stroom??
Ik weet het niet meer en eigenlijk is het zonde om het in de vuilnis te gooien.
Iemand nog een tip wat ik kan doen of waar het aan zou kunnen liggen???
Thanks voor alle tips