Toon posts:

Freeware NAT voor Windows98?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
H,

Is er ook een _freeware_ NAT oplossing voor Windows98? Heb geen zin om te betalen voor een tijdelijke (en eventueel fallback) Windows oplossing totdat ik Linux aan de praat heb. Sygate, WinRoute, NAT32, etc. is allemaal betaalware.

BTW, zoeken naar double-posts lukte niet want "NAT" wordt niet geaccepteerd als search term; moet meer dan 4 karakters zijn...

CU,
J

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

In Windows zit toch Internet Sharing? Kun je die niet gebruiken, het is toch maar tijdelijk. :?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Topicstarter
H,

Windows Internet Sharing is gewoon NAT en verder niks? Kan ik daarna nog problemen verwachten als ik er een firewall bij zet?

CU,
J

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op dinsdag 06 februari 2001 11:12 schreef Jace het volgende:
Windows Internet Sharing is gewoon NAT en verder niks? Kan ik daarna nog problemen verwachten als ik er een firewall bij zet?
Ik ken ICS niet, maar dacht dat het gewoon NAT is (iemand?). En als je er een firewall bij wilt, moet je ff kijken op de site van die firewall, soms kan het wel soms niet.

Verwijderd

Topicstarter
H,

THX. Maar de machine waar ik het op wil hebben draait Win98 (geen SE) en ICS schijnt alleen onder SE te draaien. Weet iemand of je het ook gewoon onder 98 kunt installeren of moet je het dan handmatig uit de CAB files peuteren? Of zit het zelfs in de 'kernel'? Heb weinig zin om ook nog eens de hele machine opnieuw te moeten installeren.

CU,
J

Verwijderd

Topicstarter
H,

Heb het al: http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q234/8/15.asp :
-
NOTE: ICS is a built-in feature of Windows 98 Second Edition, Windows 2000, and Windows Me, and is not a component available for download.
-

Bummer...

CU,
J

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Denk dat het dan heel moeilijk wordt, kun je beter een programma zoeken. Waarom draai je niet gewoon ff Sygate ofzo, trial version. Het is toch maar voor korte tijd zeg je.
Of ff een serial invullen :9

Verwijderd

Topicstarter
H,
Op dinsdag 06 februari 2001 15:29 schreef jelmervos het volgende:
Denk dat het dan heel moeilijk wordt, kun je beter een programma zoeken. Waarom draai je niet gewoon ff Sygate ofzo, trial version. Het is toch maar voor korte tijd zeg je.
Of ff een serial invullen :9
Het is ook als backup voor het geval mijn Linux gepruts fout gaat :). Sygate heeft het probleem dat ie de registratie even door wil sturen naar hun website... |:(

CU,
J
Pagina: 1