heey ik heb een ipod mini en ik zoek een beetje een mooie en goede hoofdtelefoon om lekker te luisteren, ik heb nu een in ear dopjes van senheiser, maar de ene is nu uitgevallen en ze willen me geen nieuwe geven en de dopjes van de in ear dingen gaan steeds rond mijn koppen zitten zo dat ze niet goed in me oor passen. erg vervelend en al dus nu zoek ik een nieuwe, wie kan mij helpen in mijn zoek tocht?
Er is al een topic over koptelefoons in het AVH-forum. Op de iPod Mini passen alle soorten headphones, dus zoek daar iets uit wat binnen de wensen en budget past.
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein
Verwijderd
er zijn genoeg andere topics hierover, maar goed. Ik heb zelf de sennheiser pxc 250. errug mooi geluid komt eruit
Hoi Gewoon-Jeroen, welkom op GoT 
Je topic gaat op slot, omdat, zoals SerialThrillaz al aangeeft, we hier op GoT al een heel mooi topic over oortelefoontjes hebben, nl. Wat zijn goede oordopjes? Deel 8.
Aangezien de iPod mini geen speciale oordopjes vereist, kun je daar het beste kijken. Lees wel het topic goed door, want waarschijnlijk kun je met informatie die daar staat al een goede keuze maken. Mocht je er niet uitkomen, maak dan een reply aan waarin duidelijk staat wat je zoekt en waarom de genoemde oortelefooontjes niet voldoen.
Je topic gaat op slot, omdat, zoals SerialThrillaz al aangeeft, we hier op GoT al een heel mooi topic over oortelefoontjes hebben, nl. Wat zijn goede oordopjes? Deel 8.
Aangezien de iPod mini geen speciale oordopjes vereist, kun je daar het beste kijken. Lees wel het topic goed door, want waarschijnlijk kun je met informatie die daar staat al een goede keuze maken. Mocht je er niet uitkomen, maak dan een reply aan waarin duidelijk staat wat je zoekt en waarom de genoemde oortelefooontjes niet voldoen.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.
![]()