As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Verwijderd
Verder niet echt klachten over donker / te licht beeld oid, hij paste het zelf allemaal goed aan, en de eigenaar was er tevreden over so was i overigens
camera`s van 1.3 tot 8 megapixel, geven een super beeld.
volledig tcp/ip dus die zal je zelf moeten uitrusten met een wifi-accesspoint oid.
wij verkopen ze zelf op m`n werk.
edit: de meest bekende leverancier van ip-camera`s in de beveiliging is axis (www.axis.com)
wij gebruiken deze camera`s in combinatie met luxriot software: www.luxriot.com
[ Voor 30% gewijzigd door robindk op 02-04-2007 17:39 ]
Ziet er uit als mooi spul, echter mijn ervaringen met wat ik mooi spul vind, doet me al vermoeden dat ik de prijs niet eens wil weten
/edit
Heb hier zelf overigens een Axis wifi draaien, staat achter het raam, en 'bewaakt' mijn tuin. Is hier echter ab-so-luut niet geschikt voor. Na een jaar al een CCD die gaar begint te worden. Ding heeft namelijk geen auto-exposure, en vind de vijver reflectie blijkbaar niet zo lief
[ Voor 40% gewijzigd door UltraSub op 02-04-2007 17:43 ]
Edit: Hmmm die had je dus al gezien
[ Voor 11% gewijzigd door antonboonstra op 02-04-2007 17:52 ]
📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst
Dat is wel leuk spul ja
Zelfs die 720P stand is grappig, 45FPS!
2592 x 1944 @ 12 fps
2560 x 1600 @ 15 fps
1920 x 1200 @ 20 fps
1920 x 1080 @ 22 fps
1600 x 1200 @ 24 fps
1280 x 1024 @ 30 fps
1280 x 720 @ 45 fps
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
dat is dus 3x zo duur als een axis camera, alleen krijg je daar kwaliteit voor.
verder moet er natuurlijk ook nog een lens op, die zit op de axis geintegreerd.
arecont specs:
lichtgevoeligheid van 0,5 lux bij een F-stop van 1.4
betere en volledig instelbare compressie
SNELHEID, arecontvision claimt de snelste IP-camera`s ter wereld te produceren.
industrie-standaard (je kunt ze dus gewoon in een standaard camera behuizing plaatsen)
PoE is soms ook erg handig.
Compatibiliteit, je kunt het met bijna elk professioneel software pakket gebruiken.
trouwens,
een camera achter het raam zetten is natuurlijk ook echt niet de bedoeling
als je een low budget oplossing zoekt zou ik even naar pixord kijken: www.pixord.com
pixord verkoopt ook goedkope videoservers waar je dus een analoge camera op kunt aansluiten.
de goedkoopste pixord camera die wij verkopen is 178,- eindgebruikers prijs.